Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Rozrząd, amortyzatory, olej - cennik firmy AT2000 Rzeszów

Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V

Domyślnie Rozrząd, amortyzatory, olej - cennik firmy AT2000 Rzeszów

Witam!

Szukałem do tej pory w moich okolicach kogoś do zrobienia rozrządu i nikt się tego bez marudzenia nie czepiał więc szedłem dalej, zawędrowałem do Rzeszowa (150 km ode mnie), tam bez problemu powiedzieli że zrobią, że mają części, przyjeżdżać i po 6h odjeżdżać..

No ale dzisiaj otrzymałem konkretny cennik i wyszło troszkę dużo, chciałem Was zapytać czy to dobre ceny i czy jednak opłaca się tam jechać.

Rozrząd: Ogólnie otrzymałem informację że całość części wychodzi 760-850 zł, jednak mi zaproponowano podobno jakieś najlepszej jakości części (Continental usłyszałem że coś tam ma być - ale nie jestem pewien bo nie znam się na tym i nie zwracałem uwagi :/), do tego oryginały (coś tam najlepszej firmy coś tam oryginał) i wyszło 860 zł za rozrząd a do tego coś do alternatora, pasek napinający? więc w sumie aż 1150 zł.
    Robocizna za rozrząd to 290 zł.

Amortyzatory: Mam do wymiany dwa przednie (bo parami), ceny 190-260 zł zależnie od jakości, wymiana 50-150 zł (tutaj dokładnie nie wiemy jeszcze bo nie było można sprawdzić ani stanu magazynów ani jak to dokładnie ma być także ceny orientacyjne) - wg. mnie w porządku. Brał bym oczywiście te droższe, podobno lepsze.

Olej i filtr: 260 zł jakiś tam najlepszy olej a wymiana jego w cenie robocizny rozrządu.

Także cały w/w komplet chciałbym zrobić i wyjdzie mnie to jak łatwo wyliczyć -> około 2300 zł.

Powiedzcie co musowo w rozrządzie wymieniać i za ile to "chodzi". Może zrobić jakiś inny myk - kupić gdzieś indziej i troszkę zaoszczędzić. Zależy mi jednak bardzo na czasie i jeśli to ni będą duże różnice to nie opłaca mi się bawić z allegro.