Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: [166] centralny zamek

  1. #1
    marcolukas
    Gość

    Domyślnie [166] centralny zamek

    witam
    mam taki problem nie pokazuje mi otwarcia jednych drzwi wszystkie pozostałe wporzadku,czasami tez wariuje CZ zamykam z pilota to jeden skobel nie wchodzi,czasami jest takie cos że otwieram to odrazu sie zamyka
    spotkał sie ktos z takim humorkiem ?

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    niech zgadne dzwi kierowcy ??? ratuje cie kolego nowy zamek, ja zmieniałem przed świetami bo juz mnie nudziło domykanie z kluczyka, a cała elekronika od informatora otwartych dzwi znajduje sie w zamku, mozna tez sprobowac wyczyscic ale to nie na długo pomoze, a pozatym zamek trzyma sie na nitach, wiec odrazu proponuje kupic nowy zamek, na allegro kupisz za około 180 z wysyłka orginał, wymiana polecam uzytkownka "tanifiat".
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #3
    marcolukas
    Gość

    Domyślnie

    to jest akurat w tylnych drzwiach
    kontrolka od lewej strony , a bolec od prawej strony
    a w tanim fiacie czesto sie zaopatruje
    dzieki za odpowiedz
    pozdro

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar alfaholik-Bioły
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    147 1.9JTD, Lybra 1.9JTD, Delta 1.6JTDm
    Postów
    423

    Domyślnie

    U mnie czasem w tylnich drzwiach się bolec nie podnosił, ale tak było przez jakiś miesiąc i minęło. Wogóle moja Bella mnie czasem mile zaskakuje xD jest niesamowicie tajemnicza, codziennie odkrywam ją coraz bardziej. Dziś mnie zdziwiła np. bo silnik miał wibracje, poduszki silnika sprawdzone wszystkie ok, koło dwumasowe? hmm to jest pytanie, szukałem przyczyny z mechanikiem ponad godzinę, po czym on się przejechał jakies 7km i po powrocie nagle Alfa się naprawiła Znam cudotwórcę,znachora czy jak to można jeszcze nazwać. przejechał się i problem zniknął Tego nawet najlepszy i najdroższy serwis nie potrafi

    Ja bym sprawdził czy gdzieś się woda nie dostała w drzwiach lub czy nie jest gdzieś kabelek przetarty od CZ w drzwiach.
    Pozdrawiam!

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfaholik-Bioły
    Ja bym sprawdził czy gdzieś się woda nie dostała w drzwiach lub czy nie jest gdzieś kabelek przetarty od CZ w drzwiach.
    Woda raczej nie (na dole dzwi sa otwory i odrazu spływa) ale wilgotno to napewno będzie, może nawet troche skroplonej wody na blaszce od środka, ale jesli chodzi o przetarcie tych kabli to nie wchodzi w gre bo sa solidnie oizolowane gumą, wtyczki do zamka takze wodoszczelne, wiec to mozna wykluczyc.
    Na 100% zamek puscił troche wilgoci do srodka i wariuje, przerabiałem temat.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  6. #6
    marcolukas
    Gość

    Domyślnie

    ostatnio mi zamek przymarzł własnie w tych tylnych drzwiach bardzo mozliwe ze moze byc tam wilgotno bo akurat był mroz i drzwi otworzyc mogłem ale zamknac to juz nie bardzo pare razy kłapnełem dzwiami i w koncu załapało, czym tam moge wypsikac zamek jakims wd czy lepiej sprezarką

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcolukas
    ostatnio mi zamek przymarzł własnie w tych tylnych drzwiach bardzo mozliwe ze moze byc tam wilgotno bo akurat był mroz i drzwi otworzyc mogłem ale zamknac to juz nie bardzo pare razy kłapnełem dzwiami i w koncu załapało, czym tam moge wypsikac zamek jakims wd czy lepiej sprezarką
    Wyjąc i solidnie go przeczyścić, nie zapominając o deczku smaru na elementy mechaniczne i dokładne wyczyszczenie styków (nie gwarantuje 100% sukcesu) ja nie chcąc się bawić w zdejmowanie boczków 30 razy wymieniłem zamek na nowy, tani nie był ale myśle ze zaoszczędziłem w ten sposób czas i pieniądze.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  8. #8
    marcolukas
    Gość

    Domyślnie

    i tak trzeba zrobic dzieki za rady teraz trzeba poszukac jak sie za to zabrac

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    ja zdejmowałem tapicerke z przodu ale na tyle pewnie bedzie tak samo, musisz wykrecic głośnik, przy zdejmowaniu osłony nie chcąc połamac ramki troszke sie spocisz, pod głosnikiem powinny byc dwie nietypowie sruby (nie bój sie da sie to odkrecic zwykłym imbusowym kluczem) następnie musisz wyjąc lampke z dołu dzwi (tą która świeci na nogi gdy wysiadasz z auta) i odpiąc kabel jak sie schylisz zobaczysz dwie srubki na krzyzak, je tez musiz odkrecic, nastepnie pod klamka wew. masz zaślepke a pod nią srubke, pod popielniczką też moze coś być.
    Teraz odkrecasz panel z uchwytem do zamkania dzwi i przyciskiem opuszczania szyby trzyma sie na dwóch srubkach i dwóch zatrzaskach.
    Gdy zdejmiesz panel zobaczyz takie same nietypowe srubki jak pod głośnikiem i tez musisz sie wykrecic.
    Przy schowku w dzwiach powinno byc widac zaslepke sruby, zdemontuj ją wąskim ale płaskim srubokretem i wykrec srubke.
    Pozostaje jeszcze wykrecic rygiel dzwi (ten mały czarny plastikowy) oraz "wyrwać" tapicerke ze spinek (powinny byc 4 po dwie na kazdą strone).
    Jak juz tapicerka bedzie luźno wisieć, musisz ciągnąc jądo góry w strone szyby.
    Jesli po zdjęciu zobaczysz mate wygłuszającą, fabrycznie nie ruszaną wytnij ja na kleju nie niszcząc maty (nie całą, ale ile bedzie trzeba) nożykiem do tapet.
    Nastepnie przy wyjmowaniu zamka bedziesz widział co jak jest zwroc uwage zeby po zamontowaniu spowrotem wszytkie cięgna zostały wczepione na swoim miejscu.
    Acha i jeszcze jedno, klamke wew. tez musisz wykrecic ponieważ jest zahaczona tam linka która jest nieodłączną częścią zamka.
    Po zamontowaniu zamka przyklejasz naderwaną mate wygłuszająca na taśme dwustronna, składasz analogicznie jak rozkładałes, zamykasz dzwi odpalasz niunie i jedziesz
    Jak już założysz zamek spróbuj zamknąc auto z pilota bez zakładania boczku.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

Podobne wątki

  1. Centralny zamek
    Utworzone przez Raflik21 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 29-02-2016, 20:28
  2. Centralny zamek
    Utworzone przez jurandw w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-05-2012, 14:48
  3. centralny zamek
    Utworzone przez weloo w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 18-07-2010, 18:49
  4. [146] centralny zamek HELP!!!!!
    Utworzone przez remi200833 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-07-2010, 13:32
  5. Zamek centralny
    Utworzone przez Pazur w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-06-2010, 21:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory