Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: AR 2.4 JTD Może ktoś zerknąć na LOGI??

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 2000 r
    Postów
    80

    Domyślnie AR 2.4 JTD Może ktoś zerknąć na LOGI??

    Witam, kupiłem pare tygodni temu AR 156 2.4 jtd narazie nie mam z nia zadnych powazniejszych problemow, same drobne sprawy. Wydaje mi sie jednak ze autko powinno sie lepiej zbierac, mam odczucie ze czasamni wciska w fotel a innym razem jest zmulone, czasami tak jakby sie nie rowno zbieralo, nawet wskazowka na obrotosciomierzu nie rowno idzie w gore. Wczoraj podpinalem pod kompa i jedyny blad to przeladowanie turbiny, mechanik mowi ze niby wszystko ok.

    A oto logi:
    Attached Files Attached Files

  2. #2
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    Mogłeś kilka rzeczy dorzucić jeszcze na wykresie - oczekiwane doładowanie i oczekiwaną masę powietrza. Z tego co przesyłasz, wydaje mi się że turbo coś trochę przeładowuje, przepływomierz coś trochę niedomaga (taka moja ocena). Auto miało jakiegoś wirusa wgrywanego? EGR zaślepiony?
    Przeglądałeś obszerne tematy na Forum o logach?
    Części do AR i nie tylko. Na stronie tylko część asortymentu.
    Rozrządy, hamulce, zawieszenie.
    Zaktualizowane ceny i poszerzony asortyment:
    www.a-moto.pl

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 2000 r
    Postów
    80

    Domyślnie

    chyba nie ma nic wgranego. na temat egr nie mam zadnych informacji, czy zaslepiony czy nie. jaka bede mial chwile czasu to popatrze. a co z tym przeplywomierzem?? wydaje mi sie ze troche za duzo pali, wszyscy pisza ze te silniki jak na dana moc sa oszczedne i jakies raporty spalania przegladalem to pisza ze nawet ok 5 l/100 km takie przy bardzo oszczednej jezdzie. wczesniej jezdzilem benzyniakiem zagazowanym wiec mialem inny styl jazdy i na poczatku w Alfie spalanie mi wyszlo jakies 8.5/100 a teraz jezdzilem ekonomiczniej to jakies 7.5 predkosci 60-90 km/k w tym troszke miasta bez korkow. zobacze jak teraz wyjdzie. tylko ze to sprawdzalem na podstawie zapalania sie rezerwy a nie pelnym baku.

  4. #4
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    Mało miarodajne takie sprawdzanie. A czy oszczędne? Tragedii nie ma, do ilu obrotów wkręcasz auto? Poczytaj o zaślepianiu EGR, w Twoim przypadku odbywa się to bez żadnych konsekwencji, prawdopodobnie poczujesz poprawę osiągów
    Części do AR i nie tylko. Na stronie tylko część asortymentu.
    Rozrządy, hamulce, zawieszenie.
    Zaktualizowane ceny i poszerzony asortyment:
    www.a-moto.pl

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 2000 r
    Postów
    80

    Domyślnie

    Teraz wkrecam tak do 2-2.5 tys. A czy zacinajaca zmienna geometria może dawać takie objawy?? Chyba że to przepływka. A z tym egr to jakby cos było nie tak to chyba błąd powinna wywalac

    Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka

  6. #6
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    EGR masz sterowany podciśnieniem, nie wywali Ci błędu. Zaślepiaj i wtedy jeszcze raz logi, tylko porządniejsze
    Części do AR i nie tylko. Na stronie tylko część asortymentu.
    Rozrządy, hamulce, zawieszenie.
    Zaktualizowane ceny i poszerzony asortyment:
    www.a-moto.pl

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 2000 r
    Postów
    80

    Domyślnie

    Możesz podpowiedziec jak zrobić te logi samemu? Pobrałem mes 1.4 i co dalej?? Potrzebuje do tego jakis interfejs, mozecie doradzic jaki bedzie wspolpracowal z tym programem. Czy polecacie inny program diagnostyczny??
    Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez marcinbob89 ; 06-01-2014 o 13:56

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Zaznacz na razie:

    1. masa powietrza

    2. doładowanie

    3. dawka paliwa

    4. obroty silnika



    4-ty bieg i pedał w podłogę na prostej od 80 do 120 km/h



    Drugi raz to samo tylko zamiast doładowania EGR.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 2000 r
    Postów
    80

    Domyślnie

    Sprawdze wszystko tylko chcialbym sobie kupic kabel do kompa. Mozecie mi powiedziec jaki interfejs bedzie dobry do mojej Alfy i dzialal z programem FES??

    Druga sprawa to czy lejace wtryski moga powodowac utrate mocy. Pare postow wczesniej dodalem temat z wartosciami jakie uzyskalem na tescie przelewowym w ciagu jednej minuty, mechanik powiedzial ze dla takiego silnika w ciagu 5 minut wartosc powinna byc 20 albo 25 ml.

    Link do tematu:
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...td_136_km.html

    Jesli chodzi o wtryski to na allegro znalazalem takie cos:
    http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwac...795155129.html
    Ostatnio edytowane przez marcinbob89 ; 11-01-2014 o 10:59

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcinbob89 Zobacz post
    sprawdze wszystko tylko chcialbym sobie kupic kabel do kompa. Mozecie mi powiedziec jaki interfejs bedzie dobry do mojej alfy i dzialal z programem fes??
    elm327
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-01-2015, 14:52
  2. Logi, rzuci ktoś okiem???
    Utworzone przez kamilern w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 12:44
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-12-2012, 17:39
  4. Czy ktoś z Sieradza mógłby zerknąć na to auto ?
    Utworzone przez 156X w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-05-2012, 08:59
  5. [146] Może ma ktoś....
    Utworzone przez czekal86 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-11-2010, 21:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory