Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Wymiana rozrządu i oleju oraz tuleje PU

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sztandi7
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo GTV 1.8 TS
    Postów
    62

    Domyślnie Wymiana rozrządu i oleju oraz tuleje PU

    1. Właśnie zakupiłem taki oto zestaw do rozrządu: Pasek Dayco, rolka SKF, napinacz Litens oraz pompa wody FEBI, jednak z plastikowym wirnikiem. Czy taki oto zestaw da radę ? Najbardziej ciekaw jestem pompy, gdyż o plastikowych wirnikach opinia jest jaka jest, jednak FEBI nie jest złą firmą.

    2. Oleje silnikowe Gulf Racing 10W60 oraz AGIP Racing 10W60. Słyszał ktoś coś na ich temat ? Obecnie jeżdżę 2 lata na Valvoline VR1 10W60, ale podobno te oleje są lepsze.
    3. Tuleje poliuretanowe Powerflex:
    a) jak z trwałością ?
    b) skrzypią po kilku miesiącach ?
    c) komfort jazdy taki sam czy zrobi się bardziej twardo ?
    d) Mogę wymieniać je seriami ? Tj. najpierw górne wahacze, potem dolne i na końcu te śmieszne proce ?
    Ostatnio edytowane przez sztandi7 ; 09-02-2014 o 19:50

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    1. zestaw do rozrządu może być (jedyna obawa o wirnik pompy ale fabryczną też miałem z plastikiem i jakoś wytrzymała).
    2. skoro jeździsz na VR1 to po co zmieniać (te oleje mają podobną specyfikację).
    3. jest niestety bardziej twardo (radzę dać fabryczne tuleje pływające).

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sztandi7
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo GTV 1.8 TS
    Postów
    62

    Domyślnie

    A jak z trwałością ? Dużo na plus ?

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Nie można powiedzieć, że ogólnie na tulejach PU jest twardziej. Są przecież produkowane w wielu twardościach, którą producent podaje w jednostce ShA.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sztandi7
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo GTV 1.8 TS
    Postów
    62

    Domyślnie

    Chodzi mi konkretnie o tuleje Powerflex a z tego co się orientuję, to jest ich do Gtv tylko jeden rodzaj.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Auto
    Gtv 2.0TS 98r, czerwony..fiat bravo 1.8gt 98r. zielony
    Postów
    65

    Domyślnie

    hejka. mam u siebie powerflexa kolor zółty. naprawdę tragedii nie ma. są twardsze to fakt ale myśl o tym że nie będe musiał już ich robić dodaje skrzydeł. Wymiana na raty to masakra, za każdym razem zbieżność trzeba robić.
    Pomimo oryginalnych smarów w komplecie trochę skrzypi mi lewa strona, zwłaszcza w zimę. Nie jest to aż tak bardzo słyszalne. co do oleju to tez jeżdże na vr1. Jeśli będziesz w Wawie to zapraszam na przejażdżkę.

Podobne wątki

  1. [145] Wymiana uszczelniaczy wałków rozrządu oraz dziwne cykanie w silniku :)
    Utworzone przez Pol3wa w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 08:28
  2. Pasek rozrządu i wymiana oleju. AR 147 1,9jtd
    Utworzone przez Dominik91 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-09-2011, 17:29
  3. [156] wymiana rozrządu i oleju 2,4 jtd 180 tys. - kiedy nast
    Utworzone przez dirk_digler w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 11-07-2011, 19:35
  4. [145] Tylne szyby oraz wymiana oleju.
    Utworzone przez Mario87 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 08-01-2010, 01:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory