Witam mam pytanie,czy poleci mi ktoś człowieka z wroclawia lub okolic, który zajmie się moja 156 i zrobi swap z 2,5 (silnik padl) na 3,0l ??? Potrzebuje namiar na dobrego człowieka, ktory wie co to za rzezba... Pomoze mi ktoś???
Witam mam pytanie,czy poleci mi ktoś człowieka z wroclawia lub okolic, który zajmie się moja 156 i zrobi swap z 2,5 (silnik padl) na 3,0l ??? Potrzebuje namiar na dobrego człowieka, ktory wie co to za rzezba... Pomoze mi ktoś???
Napisz może do użytkownika Kubicze? Jest z Wrocławia, ma zakład. Nawet jeżeli nie sam, to na pewno zna kogoś, kto takie rzeczy robi.
A tak BTW to jak zajechałeś 2,5 V6?Jeździłeś bez oleju? Jakie miałeś objawy?
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Poszla uszczelka pod glowica (spwodowane przegrzanie przez proszek uszczelniający) nigdy sobie tego nie wybaczę... I peknieta glowica.
Yyyyy a gdzie ten proszek wsypałeś i dlaczego? Rozumiem, że miałeś wyciek w chłodnicy i tam, tak? No nie jest to miłe uczucie na pewno....
Długo z tym tak jeździłeś?
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
no powiem ci, ze długo... jakies 3 miesiące. naprawa 2,5 wyniosłaby ok 3 tys dwie uszczelki pod glowica plus glowica itd. dlatego wrzucam 3.0l![]()