Witam,
Mam delikatnie pęknięty zderzak oryginalny w trzech miejscach (przy tablicy rejestracyjnej, przy scudetto i lewy spód od krawężnika - tutaj kawałek naderwany). Czy opłaca się spawać w kilku miejscach i lakierować zderzak czy lepiej kupić za 200-250 zł nowy zamiennik i lakierować?
Przykładowy zamiennik (pierwszy lepszy, pewnie na alledrogo jeszcze tańsze się znajdą):
http://www.czesci24.pl/szczegoly/167...%c4%99%c5%9bci
Jeżeli zostać przy oryginale:
Czy miejsce spawów nie są narażone mocniej na ponowne pęknięcia (puszczenie spawu)?
Czy lakierowanie spawów nie będzie się odznaczać (ze względu na inną powierzchnię)?
Czy cena spawania kilku fragmentów nie przewyższy ceny zamiennika?
Jeżeli zamiennik:
Jak jest z jakością i wytrzymałością takiego zamiennika? Czy znacząco odbiega od oryginału?
Czy ktoś jeździ na takich zamiennikach i może je polecić?
Jak ze spasowaniem?
Pozdrawiam