Witam wlasnie padl mi aku mam aktualnie 74 ah Bosch czy taki jest ok czy mam go wymienic wiekszy?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Witam wlasnie padl mi aku mam aktualnie 74 ah Bosch czy taki jest ok czy mam go wymienic wiekszy?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
No juz trąci maksymalnie lenistwem zeby nie otworzyć instrukcji obsługi i nie spojrzeć jaki aku zaleca producent -.-
Masakra...
Chociaż w googlebyś wpisał najpierw a nie temat zakładał ;/
Oryginalnie były 100ah jeśli przez x czasu dawał rade 74 ah to powinieneś mieć jakieś zdanie na ten temat![]()
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
http://bit.ly/1j8R2cS
polecam pierwszy link z intercarsu, poznasz od razu cene, pozdrawiam
na przyszlosc staraj sie nie tworzyc tematow na temat tak oczywistych spraw
Kolego Konrad oczywiscie ze sprawdzalem ale mnostwo opinii na ten temat dlatego chcialem sie zapytac jak masz tak udzielac swojej odpowiedzi to sobie daj spokuj bo marnujesz moj czas i swoj a nie po to tu jestesmy...
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Swojego czasu mi też padł akumulator w V6 TB. Oryginalny był z logo Alfa romeo 100AH. W katalogach Centry jest do Alf z 2.0 2.5 3.0 jest 72-74Ah. Taki możesz śmiało kupić.
Alfy już nie mam, ale do mam Lagunę 3.0 V6 i w zeszłym roku kupiłem Gigawatt 74Ah http://allegro.pl/swiezy-bosch-gigaw...065131584.html
Jak na razie spisuje się nie źle. Dużo i tak zależy od stanu alternatora i sposobu użytkowania. Ja pokonuję zazwyczaj min 25km po odpaleniu i zdąży się doładować. Posłuży raczej długo.