Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: 4000 tyś obr. i koniec

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v 115KM 2002r.
    Postów
    63

    Domyślnie 4000 tyś obr. i koniec

    Witam wszystkich. Jestem świeżym na tym Forum posiadaczem Ar 147 1.9 jtd 8v z 2002 roku i staram się ją pomału doprowadzić do ładu po poprzednim właścicielu który chyba nie za bardzo ją szanował. Moje pytanko jest takie ze do ilu obrotów powinno się wkręcać bo jak na razie to na 2 4000 tys i koniec dalej nie chce jechać. Wydaje mi się ze śmiało powinno łapać bliżej 5000 tys obr. Pod FiatEcuScan nie pokazuje błędów. egr wyczyszczony, zaworek N75 tez - przewody podciśnienia wymienione, zaworek podciśnienia wyczyszczony. Intercoler tez umyty i wyczyszczony.
    Ostatnio edytowane przez marDub ; 11-04-2014 o 21:45

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    4000 tyś??? Toć to nie silnik! To pojazd kosmiczny!!1

    A tak serio to u mnie 8v kręci się na czerwone pole, a to jest >4,5tyś obrotów.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v 115KM 2002r.
    Postów
    63

    Domyślnie

    Czyli jak widać u mnie jest coś nie tak jak tylko łapie ledwo 4000 tyś. wiem ze to nie pojazd rakietowy ale warto czasami przegonić trochę mocniej niż normalnie. Mam nadzieje ze ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny
    Drugą rzecz która zauważyłem to brak poziomu oleju po przekręceniu kluczyka wydaje mi się ze powinien sie wyświetlać.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Nie skminiłeś koleś. 4000 tys to 4 000000 obrotow. A silnika tak nie zakrecisz

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v 115KM 2002r.
    Postów
    63

    Domyślnie

    Racja chodziło mi o 4tys. widać przynajmniej ze wszyscy czytają uważniei ze zrozumieniem.

  6. #6
    ViP Ogier Avatar grzesiek87
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    147, 159 i Giulietta
    Postów
    156

    Domyślnie

    4 tys to obroty przy których ten silnik na piątym biegu osiąga maxymalna prędkość. Po za tym od 3,5 tys jest muł więc po co pałować.
    Ostatnio edytowane przez grzesiek87 ; 12-04-2014 o 14:15
    - Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115KM Distinctive + Pakiet Zima

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    No na 5tym biegu to tak, nie ma więcej mocy. Ale chłopak pisze u góry, ze nie da rady wkręcić powyżej 4tyś na 2gim biegu. A to już nie jest normalne

  8. #8
    ViP Ogier Avatar grzesiek87
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    147, 159 i Giulietta
    Postów
    156

    Domyślnie

    Najlepiej się gdzieś bujnij na prostej do książkowych 190 i jeśli da rade to wg mnie silnik jest zdrowy i nie ma co grzebać.
    - Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115KM Distinctive + Pakiet Zima

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v 115KM 2002r.
    Postów
    63

    Domyślnie

    Po co mam się bujnąć do książkowych 190 - nie widzę sensu. Przecież na 2ce czy 3ce powinienem zamknąć obrotomierz chociaż do czerwonego pola.

  10. #10
    ViP Ogier Avatar grzesiek87
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    147, 159 i Giulietta
    Postów
    156

    Domyślnie

    Ja bardziej nie widzę sensu pałować powyżej 3,5 tys bo ten silnik nie jedzie w tym zakresie. Trzeba bylo kupić benzyniaka i go rżnąć do odcinki. Nie kupuje się diesla żeby na czerwone pole wchodzić.

    A bujnąć się do 190 po to aby sprawdzić czy jest do tego zdolny, jak jest to nie szukać dziury w całym!
    - Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115KM Distinctive + Pakiet Zima

Podobne wątki

  1. Max obroty 4000/min Alfa 156 1.9jtd
    Utworzone przez Drahne w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-09-2015, 17:14
  2. Dusi się w granicach 3000-4000 obr/min 1.8 TS
    Utworzone przez tarantula w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 11-01-2015, 12:53
  3. 2.5 V6 spadek mocy po 4000 obrotach
    Utworzone przez k3wsp w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-01-2014, 15:22
  4. Kopci bez przerwy od 1500 obr./min. aż do końca 4000 obr./min.
    Utworzone przez kertoip160 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-06-2012, 14:58
  5. Koniec Alfa Romeo, koniec legendy, koniec pasji....
    Utworzone przez simeone w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 21-05-2012, 22:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory