Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: [156] pompa faliwa?

  1. #1
    kasbak
    Gość

    Domyślnie [156] pompa faliwa?

    Alficzka po dłuższym postoju tzn cala noc pali po ok 5-7 sekundach kręcenia(wydaje mi się długo),w końcu zapala i chodzi normalnie.Podczas jazdy jest ok,dopiero jak zatrzymam się na jakimś skrzyżowaniu zanim zrobię jakieś 5km. to na wolnych obrotach zaczyna się dusić jak by brakowało jej paliwa i w końcu gaśnie,próbuję ją zapalić ,z trudem ale zapala tak jak by na 3 garach.znowu gaśnie ,i tak z 10 razy,aż w końcu załapie i już idzie normalnie.Więc koledzy co to jest?Dodam że filtr paliwa jest nowy,czy to może coś z pompką przy baku,a może ktoś sie orientuje czy tam też jest filtr paliwa?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    może masz zapowietrzony układ paliwowy :?:


    moja druga ulubienica...

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    krk
    Auto
    Była: 156 1.8 TS '98/ Jest: 166 3.0 2001
    Postów
    89

    Domyślnie

    może też cieknąć wtryskiwacz (spadnie ci ciśnienie w układzie)
    albo możesz mieć zrypany któryś czujnik (maf, map, sondy) i po tych 5km przy jakiejś temperaturze silnika się przestaje adaptować
    a może coś z EGR

  4. #4
    kasbak
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał v4l4r
    może też cieknąć wtryskiwacz (spadnie ci ciśnienie w układzie)
    albo możesz mieć zrypany któryś czujnik (maf, map, sondy) i po tych 5km przy jakiejś temperaturze silnika się przestaje adaptować
    a może coś z EGR
    nie to raczej nie bo byłem w piątek na kompie i pokazał tylko błąd pedału przyspieszenia(i tak jest ma czkawke przy 1750-2000 obr,ale to później zrobie,a nie wiecie ile kosztuje taki potencjometr)więc czujniki chyba ok.Zapowietrzony?możliwe,ale co tak w trakcie nagle się zapowietrzył?to jak go odpowietrzyć?

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    krk
    Auto
    Była: 156 1.8 TS '98/ Jest: 166 3.0 2001
    Postów
    89

    Domyślnie

    potencjometr ok 1000zł nowy, ale na szrocie powinien być tanszy
    przy wadliwych czujnikach nie zawsze pokazuje błędy, najlepiej by było go wziąć pod komp z graficzną analizą, i przejechać tak, żeby mu się "to" stało, i zobaczyć co pokażą wykresy

    jakby się układ paliwowy zapowietrzył, to też by się zaraz odpowietrzył - chyba że masz dziurę gdzieś, albo odpowietrznik nie pracuje

    a może jest tak, że te dwie rzeczy się nie wiążą ze sobą, czyli np pali ciężko bo świece żarowe wykorkowały, a gaśnie bo jest problem z układem dolotowym albo którymś wtryskiem

    ja bym sprawdził ciśnienie na wtryskiwaczach

  6. #6
    kasbak
    Gość

    Domyślnie

    Potencjometr jak już się zdecyduję to nowy,bo używany już mam.A wracając do tematu to nie wiecie co z tym filtrem przy baku,czy tam cos jest?

  7. #7
    czarek99
    Gość

    Domyślnie

    miałem coś podobnie chcieli regenerować pompę ,wtryski itp .a pękł przewód od zbiornika .Gasł mi jak był zimny na każdym skrzyżowaniu i musiałem trochę pokręcić rozrusznikiem zanim zapalił . A nieraz nic ,na przewodzie nie było śladu że jest uszkodzony.

Podobne wątki

  1. [146] Pompa Oleju i Pompa Wspomagania
    Utworzone przez TheRomanist w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-02-2013, 15:49
  2. Pompa ABS 2.5 V6, a 3.0 V6
    Utworzone przez mateo020 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-12-2011, 12:35
  3. Pompa ABS 2.0 TS
    Utworzone przez Nebraska w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-09-2010, 17:45
  4. [156] Pompa
    Utworzone przez johny37 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-04-2008, 08:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory