Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Działanie regulatora ciśnienia paliwa v6

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie Działanie regulatora ciśnienia paliwa v6

    Witam

    Koledzy jak działa regulator ciśnienia paliwa w 2,5v6 w przypadku instalajci LPG? Z tego co się dowiedziałem znajduje się przy pompie paliwa. Jak przełacza się na LPG to wtryski się zamykają i co wtedy pompa nabija do 3Bar i rozłącza? Jak zpadnie cisnienie to znowu nabija do 3 Bar i wyłącza? Gdzie w nocy ucieka to cisnienie? Czy po wyłączeniu silnika na listwie powinno być te 3 Bar czy nie powinno byc ciśnienia? Jak zgasze mam ciśnienie mega duże wydaje mi się, że tryska z zawroka po wcisnięciu paliwo pomieszane z powietrzem ale rano jak przyjde nie ma wcale cisnienia na listwie gdzieś uchodzi czy to poprawne zjawisko?pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Ktoś pomoże?

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Koledzy dla pewności jakie powinno byc prawidlowe ciśnienie paliwa na listwie w 2,5v6?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Nie umiem w eLearnie znaleźć informacji na temat. Jeszcze poszukam.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał zadra66 Zobacz post
    Koledzy dla pewności jakie powinno byc prawidlowe ciśnienie paliwa na listwie w 2,5v6?
    Cisnienie benzyny na listwach winno wynosić 3,0 bar (te wentylki sa do pomiaru ciśnienia i odpowietrzania układu - niestety dosyć nietypowe a właściwie identyczne jak w układzie klimy).
    Regurator ciśnienia jest zintegrowany z pompą. Oczywiście po nocnym postoju a nawet po paru godzinach ciśnienie spada w układzie.
    Jak jest cicho to słychać po włączeniu zapłonu jak pompa paliwa "dobija" do tych 3,0 bar.
    Cału układ pompy działa okresowo uzupełniając ciśnienie paliwa i gdy pracuje zasilanie na LPG to poprostu pompa chodzi na biegu jałowym dlatego nie jest wymagany dodatkowy przekaźnik wyłączający pompę.
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez stanlizak ; 22-04-2014 o 12:58

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Kolego a możliwe, że w związku z tym że tylko odpalam na bence potem jeżdze na lpg to układ się zapowietrza(jak pisałem wydaje mi się, że jak zgasze auto wcisne wentyl to idzie powietrze z benką z duzym ciśnieniem) albo jest uszkodzony regulator i nabija za duże ciśnienie bo pompa ładuje a paliwo nie uchodzi bo wtryski zamknięte i później jak zgasze auto to wtryski popuszczają bo za duże cisnienie i mam problem z odpaleniem?

    A i jeszcze zauwazyłem, że u mnie na każdym połączeniu sa po dwie opaski założone a u kolegów widze, że niektórzy np na łączeniue gł.przewodu sztywnego z gumowym mają go jakby na goroąc wcisniety i tyle może cisnienie było duże i ktoś tak zabezpieczył przed spychaniem przez duże ciśnienie.
    Ostatnio edytowane przez zadra66 ; 22-04-2014 o 18:10

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Nie spotkałem się z problemem za wysokiego ciśnienia benzyny, zazwyczaj uszkodzenia pompy polegają na nieszczelnościach wężyków w pompie. Podjechać do "kumatego" mechanika i sprawdzić ciśnienie na listwach wtryskiwaczy oraz szczelność układu.

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Jak wygląda sprawdzenie szczelnośći bo ciśnienie to rozumiem manometr na listwe i tyle. Czy przez nieszczelnośc może gdzieś podciągać powietrze i np układ się zapowietrza po postoju ale to wtedy chyba by w trakcie jazdy rwało nie?

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Sprawdzenie szczelności układu paliwowego przeprowadza się "organoleptycznie" (przez oględziny przewodów paliwowych), natomiast zawór zwrotny w pompie poprzez szybkość spadku ciśnienia w układzie. Zapowietrzenie układu praktycznie występuje tylko w 2 przypadkach, gdy wymieniamy pompę, przewody, listwy wtryskiwaczy lub "wyjedziemy" zbiornik do sucha. Zresztą w przypadku silników benzynowych drobne zapowietrzenie układu jest mało odczuwalne w przeciwieństwie do diesli gdzie praktycznie zatrzymuje silnik.

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Dziekuje za odpowiedz kolego. W moim wypadku najlepiej jakby ten zawór zwrotny nie działał wtedy ciśnienie po zgaszeniu by schodziło od razu i nie miałbym problemu z odpalaniem tak jak teraz. Teraz musze spuścic ciśnienie zaworkami i wtedy jest ok.

Podobne wątki

  1. czyszczenie regulatora ciśnienia paliwa JTD 8V
    Utworzone przez maxko w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-10-2013, 15:36
  2. Pilnie poszukują regulatora ciśnienia paliwa w pompie CR
    Utworzone przez jacoff w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-04-2012, 16:20
  3. [33] Szukam regulatora ciśnienia paliwa - alfa 33 - zdjęcie
    Utworzone przez gord w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-09-2011, 09:51
  4. Czyszczenie regulatora wysokiego ciśnienia
    Utworzone przez goofy2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-07-2010, 11:39
  5. [146] po wymianie regulatora ciśnienia na listwie nie odpala
    Utworzone przez jaca146ts w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-03-2010, 17:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory