Wita. Jeżdżę na lpg od roku. Silnik 1,6 105km. Po wymianie filtrów w warsztacie gdzie montowana była instalka i ponownej kalibracji i ustawieniu przez gaz-mana alfie w wyższych przedziałach obrotów brakowało tchu, oraz wyrzucało błędy wtrysków w fes.
jako że daleko mam do tego warsztatu(zakładałem w ostrołęce) i bywam tylko w weekendy postanowiłem zaopatrzyć się w kabelek program staga i moim oczom ukazał się wykres(niestety nie zrobiłem print screen) rozjechany linie oddalone były od siebie o 1-1,5.
Zrobiłem autokalibrację, zebrałem mape pb i lpg i oto wynik:




Silnik pracuje poprawnie. Nie szarpie, nie dusi się. Spalanie lpg nie znam. Do tej pory było lpg 11-12L w trybie 50/50
Wykresy wyglądają o niebo lepiej. Teraz prośba do was: co byście zmienili poprawili?
Dodam że jeżdżę raczej na wyższych obrotach przeważnie 2-5tyś czasem do odcinki. Prędkość podróżna 140 przy 4,2 tyś obr.
Wtryski lpg niebieskie OMVL