Mam zepsuty ECU, kupiłem używany, no ale świeci mi się kontrolka immo i alfa nie odpala (normalne że odcina). Teraz moje pytanie co mam zrobić żeby zakodować immo do ECU (czy potrzebuje immo i stacyjkę od tamtego kompa?)
Mam zepsuty ECU, kupiłem używany, no ale świeci mi się kontrolka immo i alfa nie odpala (normalne że odcina). Teraz moje pytanie co mam zrobić żeby zakodować immo do ECU (czy potrzebuje immo i stacyjkę od tamtego kompa?)
Immo i stacyjkę z kluczykiem od tego kompa, który masz teraz.
przelutuj eeproma ze starego kompa
Diagnostyka i modyfikacje softów; CHIPTUNING DPF EGR VSA TVA SCR info @ marcin [ małpa ] firma.xin.pl
Uklad, w ecu
Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
Diagnostyka i modyfikacje softów; CHIPTUNING DPF EGR VSA TVA SCR info @ marcin [ małpa ] firma.xin.pl
spytam z ciekawości co się popsuło w starym ECU ?
Miłośnik pizzy i samochodów włoskich
W 2.0 TS ECU jest taki sam jak u mnie w 1.6 i gdzie tam jest kość do przelutowania?? Tam są mikro luty a wszystko jest zalane miękką gumą. Kilka razy rozbierałem ECU i żadnej kości nie widziałem. Co innego w kompie Vialle LPi
Diagnostyka i modyfikacje softów; CHIPTUNING DPF EGR VSA TVA SCR info @ marcin [ małpa ] firma.xin.pl