Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: stuk przy szarpaniu kierownicą

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    może GT
    Postów
    392

    Domyślnie stuk przy szarpaniu kierownicą

    jak w temacie, czy to norma czy będzie coś do zrobienia, stuk słychać na początku filmiku

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    może GT
    Postów
    392

    Domyślnie

    wydaje mi się że problem się pogłębia, 3 tygodnie temu wymieniałem przekładnie na regenerowaną czy to będzie jej wina ?

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek_inf
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di
    Postów
    603

    Domyślnie

    Może końcówki drążków?

  4. #4
    criss
    Gość

    Domyślnie

    drążki kierownicze tez były wymieniane ?

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GoNiuS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Piekary Śl.
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT
    Postów
    646

    Domyślnie

    Drazki sa z kasatorami luzu. Sprawdz czy nie masz tam luzu, niech ktos ci mocno porusza kierownica na zgaszonym silniku szybko w lewo i prawo, kola opuszczone na ziemi by mialy opor.
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
    Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    może GT
    Postów
    392

    Domyślnie

    drążki nie były wymienione wraz z maglownicą, miały być dobre

    a czy mogą stukać wahacze?
    Ostatnio edytowane przez Alabaster ; 04-06-2014 o 13:25

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Przy szarpaniu kierownicą wahacze nie będą się odzywać. Obstawiam luz na listwie (maglownicy), tak dużego luzu chyba nie wytworzyły by drążki.
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    może GT
    Postów
    392

    Domyślnie

    byłem u speców od regeneracji maglownic i stwierdzili że to magiel stuka, magiel kupiłem na allegro zregenerowany
    mówili tez że 60% maglownic w 159 nie nadaje się do regenracji

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    może GT
    Postów
    392

    Domyślnie

    niezłe jaja, odsyłałem na gwarancje a dzisiaj patrze, że znowu stuka... chyba będę jeździł aż się rozleci ten magiel
    tym razem montaż był w innym warsztacie, więc raczej nie wina montażu
    w tej firmie regenerującej stwierdzili, że niczego nie zauważyli ale mimo to wymienili listwę na nową, ale mechanik nie obejrzał czy to prawda przed montażem, we wtorek wpadnę do warsztatu zobaczę co powiedzą

    edit
    tak patrze, że trw 1879,00 więc nawet nie tragedia
    czy to nówka czy też jakaś regeneracja
    http://www.iparts.pl/czesc/przekladn...61-jrp934.html
    Ostatnio edytowane przez Alabaster ; 27-07-2014 o 16:30

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GoNiuS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Piekary Śl.
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT
    Postów
    646

    Domyślnie

    Ja mialem luz na drazkach na kasatorach z lewej 2 cm a z prawej 1 cm tez stukalo juz mniej stuka.
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
    Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla

Podobne wątki

  1. Stuk przy hamowaniu
    Utworzone przez Majkel™ w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-05-2013, 21:19
  2. [159] Stuk przy odpalaniu, termometr
    Utworzone przez Lucas019 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-05-2013, 10:33
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-12-2012, 14:45
  4. [159] Błąd przy starcie i dziwne dzwięki przy kręceniu kierownicą
    Utworzone przez prv87 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-10-2012, 19:12
  5. Głychy stuk przy zatrzymywaniu się
    Utworzone przez iscub w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-06-2011, 18:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory