Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: PRblem z otwieraniem maski

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie PRblem z otwieraniem maski

    Dawno tu nie pisałem Do rzeczy, wczoraj przed wyjazdem na miasto chciałem zobaczyć stan oleju w moim TSiku, ja za wajche a tu nic Czuć identyczny opór przy jej ciągnięciu jak była sprawna tylko nie ma na końcu tego charakterystycznego strzału i podskoczenia maski, i tu pytanie, jak otworzyć teraz maskę, co prawda nie zaglądałem pod wajche w celu sprawdzenia czy linka jest na swoim miejscu ale jak okaże się że jest to jak otworzyć maskę ?

    edit: dodam jeszcze że trzymałem dzwignie a kolega podnosiłmaskę i nic
    Ostatnio edytowane przez Lenix ; 04-06-2014 o 07:59

    ~ taka była piękna ! :C




  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    Dobra zajrzałem i coś niecoś wiem, rozebrałem dzwignie pod kierownica, linka prawdopodobnie wyhaczyła się/połamała przy mechanizmie przy znaczku ponieważ gdy ciągnę za dzwignie to słyszę linke przy mechaniźmie lecz nic się nie dzieje.

    Pytanie !
    Jak dostać się do tego mechanizmu, wsadzić ręke albo może jakiś awaryjny sznureczek ? Pomóżcie :v

    ~ taka była piękna ! :C




  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    raczej nie ma awaryjnego... Ale cos z tymi zamkami jest nie tak. Jak robiłem pakiet startowy w ASO, to mi coś tam grzebali przy zamku, mówiąc, że to "kampania serwisowa"... (darmowe usuwanie wadliwych elementów).

    A Tobie chyba nie pozostaje nic innego jak... http://www.forum.alfaholicy.org/147/...meo_147_a.html

    jeszcze tutaj rada (jednoczesne dociśniecie maski + otwieranie z kabiny) http://www.alfaclub.pl/forum/viewtop...t=maske#194802
    Ostatnio edytowane przez mateuszszar ; 04-06-2014 o 14:52

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    dociskałem

    ~ taka była piękna ! :C




  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar Michuxfcb
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 km 8V
    Postów
    115

    Domyślnie

    u mnie ostatnio urwała sie ta linka
    musisz odkręcić ten zamek przy masce są trzy nakretki na 10 kluczyk
    do tego bedzie potrzebna mała grzechotka troche przedłuzek i przegub

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    a dojde tam od dołu czy jak ?

    ~ taka była piękna ! :C




  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar FerraEnzo
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulietta 2.0 jtdm (170cv)
    Postów
    567

    Domyślnie

    A próbowałeś popsikać ten mechanizm przy scudetto wd40 ? Miałem podobny problem w poprzedniej ar147 i w ten sposób go wyeliminowałem.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    psikałem, można więcej info odnośnie odkręcania tego zamka od dołu ?

    ~ taka była piękna ! :C




  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    U mnie zaraz po kupnie auta, zerwała się linka przy samym zamku przy masce. Niestety trzeba było wywalać dolne kratki i jakoś od dołu mechanik otworzył zamek. Oprócz nowej linki, doszedł koszt zaczepów od plastików w zderzaku. W ASO kosztowały chyba coś koło 70-80 zł. Było to prawie 2 lata temu, więc już nie pamiętam dokładnie.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    okej wszystko opanowane, dla potomnych !

    Okazało się że pancerz wyczepił się z uchwytu przy mechanizmie zamka pod maską, musiałem odkręcić boki i dół zderzaka od karoserii i osłony silnika, wsadziłem rękę, wymacałem linkę następnie z całęj siły ją pociągnąłem i przytrzymałem a ojciec otworzył wajche pod kierownicą i maska poszła do góry, wsadziłem pancerz na swoje miejsce i śmiga. Wiedziałem że linka nie pękła ponieważ był opór przy podnoszeniu wajchy i tak jakby brakowało dosłownie 3mm żeby klapa wybiła do góry

    ze strat to tylko jedna dolna atrapa ( ta przy chłodnicy) popękały mocowania ze starości

    ~ taka była piękna ! :C




Podobne wątki

  1. GT- prblem z radiem i inne mankamenty
    Utworzone przez dakine007 w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-06-2014, 22:24
  2. Sprężarka klimatyzacji - prblem
    Utworzone przez Bladyy w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-01-2013, 13:54
  3. prblem z autem gasnie
    Utworzone przez kurrak w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 11:38
  4. Problem z otwieraniem bagażnika
    Utworzone przez Kojakus w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-05-2010, 08:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory