Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Prośba o schemat podłączenia kolektora 1.8

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubakostek
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    .,
    Postów
    85

    Domyślnie Prośba o schemat podłączenia kolektora 1.8

    Witam,
    Bardzo prosiłbym was o schemat bądź zdjęcie podłączenia układu dolotowego w alfie 1.8, dokładnie tego ze zmienną geometrią,
    gdyż wymieniam mój obecny stalowy kolektor (tak, nieszczęsny podtlenek LPG) na oryginalny, plastikowy i mam problemy z lokalizacją przewodów
    do tego grzybka odpowiedzialnego za zmianę kierunku wpadającego powietrza. Poza tym nie mam zbytnio pojęcia co z resztą rurek.
    Za każdą wskazówkę szczerze dziękuję.

  2. #2
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Stalowy?Aluminiowy raczej.Nie ma sterowania zmiany długości przy silniku z alu kolektorem oraz taką pokrywą zaworową.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubakostek
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    .,
    Postów
    85

    Domyślnie

    Kolektor oryginalnie był plastikowy, został zamieniony na stalowy, żeby się nie rozwalał przy strzale w kolektor. Chcę założyć plastik i nie wiem jak podłączyć wszystkie piny przy tych grzybkach do sterowania geometrią.

  4. #4
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubakostek Zobacz post
    Kolektor oryginalnie był plastikowy, został zamieniony na stalowy, żeby się nie rozwalał przy strzale w kolektor. Chcę założyć plastik i nie wiem jak podłączyć wszystkie piny przy tych grzybkach do sterowania geometrią.
    Już Ci pisałem że stalowych nie ma i nigdy nie było.Jaką masz pokrywę zaworów?Alu czy plastik.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubakostek
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    .,
    Postów
    85

    Domyślnie

    Plastik, przepraszam z góry za głupotę, stalowy był robiony do instalacji gazowej " w dolot "

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubakostek
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    .,
    Postów
    85

    Domyślnie



    Up, chciałem tylko, by ktoś mi tylko powiedział jak standardowo jest połączona ta "gruszka" która steruje długością dolotu. Niestety nie mam w wiązce żadnej wolnej wtyki, która by tam pasowała, a w autodacie podają tylko jaką ma mieć impedancję.
    Proszę raz jeszcze o pomoc, mam zamiar założyć sekwencję i chciałbym się w końcu z tym uporać


    Edit:

    Gdyby kiedykolwiek ktoś miał problem z kolektorem i błędem V.I.S. to na pinie B33 po włączeniu zapłonu ma być 11-14V, po wciśnięciu gazu do spodu napięcie ma spaść do 0-1V. Gruszkę sprawdzamy omomierzem, powinna mieć 40 Ohm.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	m-3KDxzM1aogeiyAWaP3vkA.jpg
Wyświetleń:	128
Rozmiar:	17.8 KB
ID:	149990  
    Ostatnio edytowane przez kubakostek ; 08-11-2014 o 22:11 Powód: Sam doszedłem do wyniku

Podobne wątki

  1. Schemat podłączenia cewek
    Utworzone przez z4boj4d w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-09-2013, 08:49
  2. schemat podłączenia wzmacniacza
    Utworzone przez sobi112 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-05-2013, 19:46
  3. Potrzebny schemat podłączenia liczników
    Utworzone przez Szefciu w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-09-2012, 20:14
  4. [164] Immobiliser - schemat podłączenia
    Utworzone przez Rafał w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-02-2010, 10:12
  5. [33] potrzebny schemat podłączenia układu AR 33 1.7 16V
    Utworzone przez JaśnieWaćPan w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-02-2010, 23:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory