Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Temat: Alfa 156 1.9 jtd fl ti

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Inny
    Postów
    8

    Domyślnie Alfa 156 1.9 jtd fl ti

    Witam, chciałbym zakupić swoją pierwszą Alfe. Obecnie jeźdze Laguną II,a służbowo mam 147 1.9 JTD FL. Interesuje mnie model 156 1.9 sedan po FL z JTD. Budżet jaki założyłem na sam zakup auta to ok 150000 - 16000 zł + ew naprawy po zakupie. Mam ochotę na jak najmłodszą belle.
    Co sądzicie o aucie z ogłoszenia :
    http://allegro.pl/alfa-romeo-156-ti-...436766229.html

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    ale sluzbową masz 147
    ale chcesz pierwszą AR
    ciekawe)

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Inny
    Postów
    8

    Domyślnie

    Chciałbym zakupić pierwszą SWOJĄ ( na właśność ) AR
    Co w tym ciekawego ?

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Patrząc na zdjęcia fajna, co mnie ciekawi to opis. Raz że gościu wypisuje pierdoły o spalaniu, od razu kojarzy się z centusiem, to jeszcze nie grzech. Bardziej ciekawi mnie jak koleś wymienił sworznie w przednich wahaczach skoro przytwierdzone są one na stałe i wymienia się cały wahacz. Reasumując zwyczajnie albo kłamie albo mówiąc delikatniej koloryzuje jak z tym spalaniem... Poza tym zdjęcia porobione tak że nic nie można zobaczyć więc jeśli nie masz daleko jedź oglądaj, sprawdzaj... No i oczywiście w każdej 156 największą uwagę musisz skupić na sprawdzeniu podłogi, koroduje.

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kamillll
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    159 1.9 16v 177HP@402nm by @sdero
    Postów
    488

    Domyślnie

    Abezus...ja tez wymienilem sworznie...malo wiesz widze, a zgxfywasz eksperta...chlop nie musi koloryzowac...

  6. #6
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Inny
    Postów
    8

    Domyślnie

    Właśnie bardzo mało jest wersji TI, a tylko taka mnie interesuje. A tak z innej beczki, jak widzicie zakup młodej 156 i np sprzedaż za dwa lata. Utrata wartości będzie chyba spora. Oczywiście mówie tu o aucie utrzymanym w nienagannym stanie.

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamillll Zobacz post
    Abezus...ja tez wymienilem sworznie...malo wiesz widze, a zgxfywasz eksperta...chlop nie musi koloryzowac...
    Okej kolego wytłumacz mi proszę w jaki sposób wymieniłeś sworznie w wahaczach. Dla ułatwienia dodam Ci zdjęcia górnych oraz dolnych wahaczy, oraz wymiennego sworznia z fiata grande punto, alfy 164 bo oczywiście do alfy 156 coś takiego nie występuje na allegro.

    Wahacz górny:
    http://allegro.pl/prawy-wahacz-gorny...395445351.html
    Wahacz dolny:
    http://allegro.pl/wahacz-dolny-alfa-...402830827.html

    Sworzeń GP:
    http://allegro.pl/sworzen-wahacza-fi...400527794.html
    Sworzeń 164:
    http://allegro.pl/sworzen-wahacza-al...363525453.html

    Jak zapewne zauważyłeś wymienne sworznie, przytwierdzane są na dwóch bądź trzech śrubach do wahacza. Wytłumacz mi proszę jak przymocowałeś taki sworzeń do wahacza który nie ma na to otworów/uchwytów...

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamillll Zobacz post
    Abezus...ja tez wymienilem sworznie...malo wiesz widze, a zgxfywasz eksperta...chlop nie musi koloryzowac...
    Chętnie poznam procedurę wymiany sworzni w 156?????????
    Albo jesteś idiotą albo nieprzeciętnego druta jeb....ś

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Hahah no jedyna opcja którą potrafię wymyślić to fizyczne wyrwanie sworznia i nabicie nowego siłą (oczywiście nie mam pojęcia czy takie coś jest w ogóle możliwe bo nigdy nie robiłbym czegoś takiego w swoim aucie). Ale tak jak to kylo1986 określiłeś byłby to nieprzeciętny drut, choć nie ukrywam że znając mentalność polaków zapewne istnieją tacy którzy próbowali i takich metod. No ale czekamy na wyjaśnienia kolegi kamilllla

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Kamilll w sporze z abezusem)) jak ja sie ciesze))) Obaj to moi faworyci))

    Cytat Napisał abezus Zobacz post
    Hahah no jedyna opcja którą potrafię wymyślić to fizyczne wyrwanie sworznia i nabicie nowego siłą (oczywiście nie mam pojęcia czy takie coś jest w ogóle możliwe bo nigdy nie robiłbym czegoś takiego w swoim aucie). Ale tak jak to kylo1986 określiłeś byłby to nieprzeciętny drut, choć nie ukrywam że znając mentalność polaków zapewne istnieją tacy którzy próbowali i takich metod. No ale czekamy na wyjaśnienia kolegi kamilllla
    nic ci nie wyjasni....dostaniesz zamiast wyjasnien brutalny chamski bełkot.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory