Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Gdzie jest sygnał dzwiękow7?

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie Gdzie jest sygnał dzwiękowy?

    Jak w temacie, szukałem i nie znalazłem
    Obleciałem cały przód i nie znalazłem, bezpiecznik cały ( ten przy aku )
    MOże jest gdzieś schowany czy szukać tak jak w 156 koło zbiorniczka spryskiwaczy?
    Ostatnio edytowane przez lukas1983 ; 02-08-2014 o 11:23

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    54

    Domyślnie

    Stojąc frontem do maski za lewym reflektorem. Jeśli klakson przestał działać to na 95% przepalona ścieżka w kierownicy. Robiłem to tydzień temu. 20 minut roboty. Potrzebna lutownica, imbus i kawałek kabla.

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    ale która ścieżka?
    jak poduchę się odkręci to idzie wtyczka z dwoma kabelkami i te idą dalej takim metalowymi blaszkami...
    O nie chodzi?

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    54

    Domyślnie

    Te dwa kabelki idą do takiego czarnego pudełka w kształcie litery U. Owe pudełko trzeba wyciągnąć po odpięciu dwóch kabli (chyba czarny i czerwony), kostki oraz taśm przycisków kierownicy. Następnie otwieramy pudełko delikatnie podważając zatrzaski. W środku znajdziemy płytkę drukowaną z przepaloną ścieżką. Robimy mostek z kabelka i gotowe.

    http://www.alfaworkshop.co.uk/156_horn_problem.shtml

    Dodano po 4 minutes:

    Przed przystąpieniem do prac trzeba koniecznie odpiąć akumulator! Poduszka teoretycznie nie może wystrzelić ale praktycznie lepiej dmuchać na zimne. Dodatkowo należy zwrócić szczególną uwagę prze wlutowywaniu kabelka w miejsce styku kostki tak aby cyna nie przelała się po innych stykach.
    Ostatnio edytowane przez Mateusz_Poznań ; 02-08-2014 o 14:52 Powód: Dodano

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    ok. dzięki

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    ok. dzięki

  7. #7
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    ja bym tam najpierw samą "trąbkę" na krótko sprawdził - żeby mieć pewność że ona jest ok

    Dodano po 2 minutes:

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Przechwytywanie.jpg
Wyświetleń:	183
Rozmiar:	102.3 KB
ID:	140115  
    Ostatnio edytowane przez bocian ; 02-08-2014 o 17:11 Powód: Dodano








  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    to jeszcze jedno pytanie, należy przelutować albo zmostkować ten zaśniedziały element pokazany w linku poniżej tak?



    Cytat Napisał Mateusz_Poznań Zobacz post
    Te dwa kabelki idą do takiego czarnego pudełka w kształcie litery U. Owe pudełko trzeba wyciągnąć po odpięciu dwóch kabli (chyba czarny i czerwony), kostki oraz taśm przycisków kierownicy. Następnie otwieramy pudełko delikatnie podważając zatrzaski. W środku znajdziemy płytkę drukowaną z przepaloną ścieżką. Robimy mostek z kabelka i gotowe.

    http://www.alfaworkshop.co.uk/156_horn_problem.shtml

    Dodano po 4 minutes:
    problem znaleziony - jednak taśma. Po zwarciu przekaźnika na krótko sygnał działa a na samej taśmie widać jak jeden opornik był lutowany już...

    Przed przystąpieniem do prac trzeba koniecznie odpiąć akumulator! Poduszka teoretycznie nie może wystrzelić ale praktycznie lepiej dmuchać na zimne. Dodatkowo należy zwrócić szczególną uwagę prze wlutowywaniu kabelka w miejsce styku kostki tak aby cyna nie przelała się po innych stykach.
    Ostatnio edytowane przez lukas1983 ; 03-08-2014 o 10:08

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    54

    Domyślnie

    Jeśli mówisz o tym nadpalonym elemencie to tak. Rezystora SMD raczej nie przylutujesz w domowych warunkach. Najlepiej wlutować kabelek od czerwonego kabla do pinu z kostki. Ja użyłem kabla od starych lampek choinkowych i doskonale spełnia swoją funkcję.

Podobne wątki

  1. Gdzie co jest?
    Utworzone przez Ayrton91 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-08-2015, 08:17
  2. Gdzie jest ?
    Utworzone przez mateos22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-03-2014, 11:21
  3. [145] Jaki jest maksymalny sygnał z przepływomierza MAF w silniku 1.6 TS
    Utworzone przez konio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-06-2013, 22:42
  4. Gdzie jest 75?
    Utworzone przez alfacholik92 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 19-03-2009, 18:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory