Czeka mnie akcja wymiany katalizatora do Alfy GTV 2.0 JTS. Czy będzie pasował z każdego innego JTSa, 156 czy GT? Gdyby ktoś z was miał taką część (obydwa), piszcie.![]()
Czeka mnie akcja wymiany katalizatora do Alfy GTV 2.0 JTS. Czy będzie pasował z każdego innego JTSa, 156 czy GT? Gdyby ktoś z was miał taką część (obydwa), piszcie.![]()
Jakiś czas temu wymieniałem kolektor na supersprinta w ElTeam w Łodzi. Zostawiłem tam swój sprawny kolektor seryjny po przebiegu 65000 km. Zadzwon, może mają go jeszcze na sprzedaż. Zapytaj o kolektor z czerwonej Gtv.
Koledze chodziło chyba o katalizator, a nie kolektor...
Italiano Vero, orientowałem się w temacie i powiem Ci, że w cenie używanego kata (albo za symboliczną dopłatą) dostaniesz robiony na zamówienie, o zwiększonym przepływie, z kwasówki. Wszystkie normy emisji spalin zachowane, katalizator nowy więc pośmiga parę ładnych lat, a przepływ większy, więc silnikowi lżej będzie. Przemyśl taką opcję ;) Nie wiem czy tam we Wrocku u Was robią takie rzeczy, ale jeśli ktoś ma pojęcie to moim zdaniem najlepsze rozwiązanie.
Dzięki wielkieWłaśnie słyszałem o tej metodzie zamówienia katalizatora i po twoich słowach chyba się ku temu skłaniam.
Wszystkie 2.0 jts mają po dwa katalizatory i właśnie są one integralną częścią kolektora wydechowego... Stąd pisałem o kolektorze...
Widziałem wstawiane stalowe katalizatory w miejsce oryginalnych, ale zapewniam Cię, że nie będzie tanio.
Rozwiązanie, o którym wspomina Tytus jest do zrealizowania, przy założeniu np. kolektora sportowego oraz zastosowania specjalnych tulejek do sond lambda ( tych pierwotnie za katalizatorem) a nastepnie zamontowanie na układzie wydechowym katalizatora stalowego.
nowy za pewne kosztuje krocie... Italiano a jakie objawy auta że chcesz kata wymieniać? z ciekawości pytam bo mi na kompie pokazuje zły odczyt z sondy za katem, przy przyspieszaniu potrafi go przydusić i nagle katapultuje do przodu...
to powinno rozwiazac twoje problemy cena 361f http://www.motorsportworld.co.uk/sho...rge/753611.jpg albo z calym kolektorem supersprint ale wtedy cos okolo 500f http://www.motorsportworld.co.uk/sho...rge/753601.jpg .Zapewniam ze 2 nowe katy beda drozsze niz ten supersprint
Ostatnio edytowane przez salatin ; 22-08-2014 o 21:53
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Ja mam na sprzedaż kolektor do JTS bez katów, robiony na zamówienie. 4 gniazda na sondy, z dystansami, błędów nie wywala. Cały kolektor razem z rurą i łącznikiem elastycznym. Dorwałem używkę SS więc ten opylamDam w ogłoszenia lepsze zdjęcia jak go wyjmę, nadal w aucie siedzi bo dopiero w pon jadę nowy zakładać
http://olx.pl/oferta/kolektor-sportowy-bez-katalizatorow-alfa-156-gtv-gt-2-0-jts-CID5-ID6PIgz.html
Ostatnio edytowane przez matezoma ; 22-08-2014 o 22:49
Wybacz Mattman, nie wiedziałem, że taką tam zrobili konstrukcję.
Ogólnie "nowy", niezależnie od tego czy faktycznie nowy, czy używany katalizator to nie jest tania sprawa. A jeśli sondy są za katem, to faktycznie nieco utrudnia robotę.
http://rpmotorsport.pl/katalizator-m...4-p-31220.html Albo 2 szt takie i ogarniety spawacz. Za swoje stare wycięte jeszcze w skupie ze 300zł zgarniesz.
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla