Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Temat: LPG w Mito 105 KM

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Mito 105 KM Multiair
    Postów
    11

    Domyślnie LPG w Mito 105 KM

    Za chwilę minie rok czasu odkąd jeżdżę Mito. Było bezproblemowo. Dwa miesiące temu zainstalowałem LPG no i się zaczęło. Wciąż zaświecają się nowe kontrolki. Nie działa klakson, świeci się kontrolka otwartej tylnej klapy, pojawiają się co jakiś czas kontrolki o braku ABS, ESP, VDC ale to jeszcze nie jest najgorsze. Jakiś cudem system S&S nie znosi zasilania LPG i potrafi w trakcie jazdy wyłączyć silnik. Na początku tylko włączał tryb awaryjny, zapalała się kontrolka oleju i wystarczyło wyłączyć i włączyć silnik i jechał dalej. Ostatnio pojawiło się coś zupełnie innego - w trakcie jazdy S&S po wciśnięciu sprzęgła na 1sec. wyłączy i włączy silnik sam. Jakież było moje zdziwieni kiedy wyprzedzałem kolumnę Tirów, lecę lewym pasem, wciskam sprzęgło do zmiany biegu a tu na chwilkę silnik zgasł i włączył się sam, w czasie między biegiem a biegiem. Teraz jeżdże na benzynie i jak na razie nic takiego się nie zdarzyło. Czy ktoś z Was ma LPG w 105 Multiair? Czy dzieją się takie dziwne rzeczy jak u mnie?

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Jaka instalacja lpg ale dokładnie
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar gdynianka
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    biała QV, 2011
    Postów
    135

    Domyślnie

    chyba montażysta sknocił sprawę... Miałam LPG i w Mercu cupe i w Seacie - wszystko chodziło bezbłędnie... więc ktoś Ci tu nieźle zamieszał opisz jaka instalacja

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Wuwua
    Auto
    była 145 1.6TS jest Mito 1.4TB 120KM
    Postów
    103

    Domyślnie

    Też mi się nie chce wierzyć że to wina silnika. Chociaż MA jest bardziej wymagający, to jednak z tego co czytałem bezproblemowo można zagazować. Ja mam TB 120KM i jestem zachwycony instalacją. Przejechałem jakieś 15tys. km i absolutnie nic się nie dzieje, nie sposób zorientować się że jest zagazowany...Coś Ci spier$%lili z instalacją. Poszukaj polecanego np. na gazeo zakładu, i niech Ci to sprawdzą, bo to nie żarty. Jeśli jesteś z okolic Wwy, mogę Ci polecić dobrych gazowników.

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Prawdopodobnie monter podczas układania wiązki el. lpg, uszkodził wiązkę od BC. Sama instalacja raczej nie powinna mieć wpływu, no chyba ze pobrali stałe napięcie (dla sterownika LPG) z akumulatora i to zakłóca prace S&S. Za taki objaw mogą również odpowiadać błędy elektryczne, w tym luźne klemy akumulatora.
    Ostatnio edytowane przez lechtak ; 30-08-2014 o 10:36

  6. #6
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Mito 105 KM Multiair
    Postów
    11

    Domyślnie

    Z głowy nie wiem. Sprawdzę w papierach i napiszę. Wydaje mi się jednak, że to nie kwestia instalacji.

    Dodano po 9 minutes:

    Byłem już chyba na 5 "regulacji" i jest co raz gorzej. Monter mapuje, mapuje sprawdza i sprawdza i zamiast być lepiej jest gorzej. Co ciekawe te objawy pojawiają się dopiero po przejechaniu 50-60 km od startu. Im dłużej się jedzie tym częściej auto wpada w wibracje. Początkowo nie mógł dobrać odpowiednich dysz. Zmieniał je na coraz większe aż było ok. Potem auto zaczęło szarpać na "2" np. objeżdżając rondo (wolno przy stałej prędkości). Wyregulował, przestało szarpać ale zaczęły się wibracje na wyższych biegach. DO tego te kontrolki. Świeci się cały czas otwarta klapa bagażnika. Chyba że sygnalizuje ona coś zupełnie innego, może spaloną żarówkę z tyłu?

    Dodano po 3 minutes:

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Prawdopodobnie monter podczas układania wiązki el. lpg, uszkodził wiązkę od BC. Sama instalacja raczej nie powinna mieć wpływu, no chyba ze pobrali stałe napięcie (dla sterownika LPG) z akumulatora i to zakłóca prace S&S. Za taki objaw mogą również odpowiadać błędy elektryczne, w tym luźne klemy akumulatora.
    Klemy sprawdzałem, siedzą mocno. Jak mógł uszkodzić wiązkę?

    Dodano po 15 minutes:

    I jeszcze jedno, podczas montażu i późniejszych regulacji monter narzekał na moduł MultiAir, że taki niewygodny, że trudny itp. Możliwe że to tam tkwi przyczyna wszystkich problemów?
    Ostatnio edytowane przez jomik76 ; 03-09-2014 o 12:14 Powód: Dodano

  7. #7
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Mito 105 KM Multiair
    Postów
    11

    Domyślnie

    Cytat Napisał dobrzan Zobacz post
    Też mi się nie chce wierzyć że to wina silnika. Chociaż MA jest bardziej wymagający, to jednak z tego co czytałem bezproblemowo można zagazować. Ja mam TB 120KM i jestem zachwycony instalacją. Przejechałem jakieś 15tys. km i absolutnie nic się nie dzieje, nie sposób zorientować się że jest zagazowany...Coś Ci spier$%lili z instalacją. Poszukaj polecanego np. na gazeo zakładu, i niech Ci to sprawdzą, bo to nie żarty. Jeśli jesteś z okolic Wwy, mogę Ci polecić dobrych gazowników.
    Mogą być z Wa-wy. Poproszę.

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Wuwua
    Auto
    była 145 1.6TS jest Mito 1.4TB 120KM
    Postów
    103

    Domyślnie

    lpg-montaz.pl/nowewww/index.php/kontakt
    szczerze polecam

    a to ten sam magik Ci 5 razy regulował, co montował?
    może tu jednak jest przyczyna
    ja choćbym 1000 razy regulował zbudowany przeze mnie wahadłowiec, to on tak czy siak nie poleci...

  9. #9
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Problem jest w lpg
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  10. #10
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Mito 105 KM Multiair
    Postów
    11

    Domyślnie

    Cytat Napisał dobrzan Zobacz post
    lpg-montaz.pl/nowewww/index.php/kontakt
    szczerze polecam

    a to ten sam magik Ci 5 razy regulował, co montował?
    może tu jednak jest przyczyna
    ja choćbym 1000 razy regulował zbudowany przeze mnie wahadłowiec, to on tak czy siak nie poleci...
    On instalował, on reguluje
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20140905_073505.jpg
Wyświetleń:	375
Rozmiar:	54.9 KB
ID:	144153  

Podobne wątki

  1. [MiTo] mito a sex
    Utworzone przez jjokocha w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 03-05-2017, 07:55
  2. Mito 1.4 95 KM
    Utworzone przez genero w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-05-2015, 22:01
  3. [Mito] AR Mito 1.6 JTDm-2 120KM 2008 rok 110kkm małopolskie Siepraw
    Utworzone przez mca w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-11-2014, 12:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory