Robilem logi ostatnio i zauwazylem ze GT mocno wibruje miedzy 1900-2500rpm. Potem przestaje. Czulem to wsomie wczesniej ale myslalem ze to przez felgi - 18 pewnie nie do konca poste. Wsadzilem 16stki kumpla do przodu i jest to samo.
Po podniesieniu lewej strony na lewarku i zdjeciu kola chwycilem za poloske i jest duzy luz gora - dol - jakby krzyzak w kielichu byl za luzny.
Pewnie wymiana samego krzyzaka nic nie da bo kielich bedzie uszkodzony w srodku, wytarty czy co tam..
Po poszukiwaniach wychodzi ze musze kupic ten kielich :
http://allegro.pl/alfa-romeo-147-156...534242199.html
do tego nowy krzyzak - podroba 100 oryginal 250.
Niech ktos sie wypowie w temacie - mial ktos taka przypadlosc? Jak wygladala naprawa?
Mialem ta poloske wyjeta jakies 3 miesiace temu bo zmienialem gume wlasnie na tym kielichu. Mozliwe ze wsadzilem krzyzak inaczej niz byl i dlatego szybciej sie to zuzylo?
Czytalem gdzies jeszcze ze jak auto jest obnizone to szybciej sie to zuzywa? Ogolnie plan jest zeby kupic oryginalne sprezyny przed zima i zrobic wszystko odrazu - czyli sprezyny, kielich, krzyzak i lewy gorny wahacz..