Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Wibracje podczas mocnego przyspieszania

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie Wibracje podczas mocnego przyspieszania

    Robilem logi ostatnio i zauwazylem ze GT mocno wibruje miedzy 1900-2500rpm. Potem przestaje. Czulem to wsomie wczesniej ale myslalem ze to przez felgi - 18 pewnie nie do konca poste. Wsadzilem 16stki kumpla do przodu i jest to samo.

    Po podniesieniu lewej strony na lewarku i zdjeciu kola chwycilem za poloske i jest duzy luz gora - dol - jakby krzyzak w kielichu byl za luzny.

    Pewnie wymiana samego krzyzaka nic nie da bo kielich bedzie uszkodzony w srodku, wytarty czy co tam..

    Po poszukiwaniach wychodzi ze musze kupic ten kielich :

    http://allegro.pl/alfa-romeo-147-156...534242199.html

    do tego nowy krzyzak - podroba 100 oryginal 250.

    Niech ktos sie wypowie w temacie - mial ktos taka przypadlosc? Jak wygladala naprawa?

    Mialem ta poloske wyjeta jakies 3 miesiace temu bo zmienialem gume wlasnie na tym kielichu. Mozliwe ze wsadzilem krzyzak inaczej niz byl i dlatego szybciej sie to zuzylo?

    Czytalem gdzies jeszcze ze jak auto jest obnizone to szybciej sie to zuzywa? Ogolnie plan jest zeby kupic oryginalne sprezyny przed zima i zrobic wszystko odrazu - czyli sprezyny, kielich, krzyzak i lewy gorny wahacz..

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Coś tam masz dłubnięte?
    Dwumas też w tym zakresie może drżeć.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Nic nie dlubniete narazie. Logi robilem bo kupilem MPPSa i zgralem wsad z GT i wyslalem go sdero zeby wycial z niej egra i chipa zrobil. Dwumas to raczaj nie jest. U kumpla w gt ma 350 000 wlotu i dwumasa jest do wymiany i nic mu nie wibruje podczas przyspieszania. Luz jest duzy na tej lewej polosi wiec obstawiam na kielich i krzyzak.. Tematow o tym jest duzo ale zadnego nie znalazlem zakonczonego w stylu - tak zmienilem kielich i krzyzak i jest wszystko ok. Nic nie wibruje.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Zmieniłem półosie bez kielicha. Ustało na trochę. Zrobiłem jakieś 20k - wyrobił się dalej i teraz robię komplet. Luz też mam.
    Nie zmienia to faktu że dwumasa przy przyspieszaniu pod obciążeniem a tym bardziej z modem też może drżeć.
    Masz luzy to rób. Jak dalej będzie drżało to będziesz szukał dalej. Więcej przez neta ci nikt nie podpowie

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał stuntmachine Zobacz post
    Mialem ta poloske wyjeta jakies 3 miesiace temu bo zmienialem gume wlasnie na tym kielichu. Mozliwe ze wsadzilem krzyzak inaczej niz byl i dlatego szybciej sie to zuzylo?

    Czytalem gdzies jeszcze ze jak auto jest obnizone to szybciej sie to zuzywa? Ogolnie plan jest zeby kupic oryginalne sprezyny przed zima i zrobic wszystko odrazu - czyli sprezyny, kielich, krzyzak i lewy gorny wahacz..
    dawałeś jakiś smar przy ponownym montażu ? mam nadzieję, że nie był to zwykły grafitowy.
    Samochód obniżony ma inne kąty pracy półosi i wtedy zaczynają się problemy.
    Im dłużej będziesz jeździł z tym drżeniem tym coraz szybciej będą się zużywać poduszki silnika i skrzyni biegów.

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    A jaki smar powinno sie dac? Dalem ten co byl w komplecie z nowa guma do przegubu.

    Filmik nagralem jak lata połośka. Jutro bede rozbieral i zobacze co tam sie zmielilo

    https://www.youtube.com/watch?v=CVbH10QBlWo

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    tutela mrm zero czyli olej a nie smar.
    Smar za gęsty dlatego załatwiło Ci ten krzyżak i przegub.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Ciezko znalezc tutela mrm zero. Na allegro jest mrm2. Musze poczytac charakterystyki jaka jest roznica. Moze ktos wie gdzie dostac tutela zero? Z kad wiesz ze wlasnie taki ma byc??

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    instrukcja obsługi
    polecam autosklep24.pl

  10. #10
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    chopie tam juz nie ma tripoda, tragedia...
    pzd.

Podobne wątki

  1. Cos stuka podczas przyspieszania
    Utworzone przez paulmach w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 20-10-2015, 06:44
  2. [156] Syczenie podczas przyspieszania
    Utworzone przez lcaise w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-10-2014, 21:54
  3. Podczas mocnego dodania gazu na 6-tym biegu obroty wzrastają ale Ar nie daje z siebie
    Utworzone przez miodan w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-09-2012, 14:50
  4. Drgania podczas przyspieszania
    Utworzone przez bierny w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-04-2010, 19:38
  5. 1.9 JTD zgasła podczas przyspieszania
    Utworzone przez dafi1985 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-04-2010, 19:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory