Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: 4 przeplywomierze i dalej zle

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar KornelPL
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Stalowa Wola/Nisko
    Auto
    AR 156 1.8 TS 140KM 2001/2002 - była. 159 2.2 JTS - jest.
    Postów
    610

    Domyślnie 4 przeplywomierze i dalej zle

    Czesc,

    Pomocy... Auto wywala bledy - raz P0100 raz P0101 - zbyt niski/ wysoki sygnal z przeplywki. Auto raz chodzi idealnie jak zyleta a raz tak, ze gaz w podloge a ono sie dlawi, strzela i gasnie. Mam juz w domu 4 przeplywomierze - Bosh, SKV, Autlog, Maxgear. Na wszystkich to samo. Skoro to nie przeplywka, to co?

    P.S.

    I czy ktos mi w koncu odpowie, czy w silnikach twin spark 1.8 jest zawor EGR?
    Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento

    Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
    Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
    Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Jeżeli chodzi o przepływomierz to wiadomo że najlepszy to oryginalny BOSCH czy masz go nowego czy używkę?

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Weman
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS
    Postów
    59

    Domyślnie

    Nie ma zaworu EGR, przynajmniej w mojej 2.0 TS takiego nie ma.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    W benzynie nie ma EGR.

    Zadymił diesel!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar KornelPL
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Stalowa Wola/Nisko
    Auto
    AR 156 1.8 TS 140KM 2001/2002 - była. 159 2.2 JTS - jest.
    Postów
    610

    Domyślnie

    Dzieki za szybkie odpowiedzi. Przeplywki bosha mam dwie - w tym jedna (sasiada) na pewno sprawna - w jego alfie dziala bez problemu ;] Czekam zatem na jakies sugestie czego jeszcze szukac
    Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento

    Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
    Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
    Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Ja bym teraz sprawdził przewody zaczynajac od wtyczki az po ecu. Dokładnie i włączając w to gniazdo i piny w ecu.

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Dokładnie. Wiązka. Ja po sprawdzeniu drugiego już bym się jej czepił. Dodatkowo błedy typowe dla braku połączenia

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar KornelPL
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Stalowa Wola/Nisko
    Auto
    AR 156 1.8 TS 140KM 2001/2002 - była. 159 2.2 JTS - jest.
    Postów
    610

    Domyślnie

    Czesc,

    Nadal z tym walcze. Czasami wywala blad przeplywki P0100 a czasami tylko brakuje mocy + strzela jak sie mu doda raptownie gazu. O dziwo na oryginalnym, sprawnym Boshu ( z alfy sasiada) nawet nie podjal pracy, tzn od razu zaczal kaszlec. Obecnie jako tako jezdzi na przeplywce maxgear. Co zatem sprawdzic? Ktora dokladnie wiazke????

    Slyszalem tez opinie, ze to moze ECU calkiem padlo - czy to mozliwe ?? jestem juz troche na forum i nie widzialem tematow o padnietych ECU.
    Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento

    Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
    Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
    Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Post nr 7.

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar KornelPL
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Stalowa Wola/Nisko
    Auto
    AR 156 1.8 TS 140KM 2001/2002 - była. 159 2.2 JTS - jest.
    Postów
    610

    Domyślnie

    Problem w tym, ze odpinalem z ECU oba przewody - mimo, ze byly idealnie czyste i tak je przemylem. Problem wystepuje nadal. tym autem nie da sie jezdzic.
    Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento

    Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
    Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
    Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża

Podobne wątki

  1. [166] co dalej po montażu dsp?
    Utworzone przez starykot w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 12-02-2015, 09:15
  2. Przeplywomierze
    Utworzone przez ap2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-05-2012, 17:09
  3. 156 2.5 V6 zakupione i co dalej???
    Utworzone przez wesolylukasz69 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-02-2012, 19:31
  4. no wlasnie co z tym dalej
    Utworzone przez Kaluznikow w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-10-2010, 10:29
  5. [145] Co dalej ?
    Utworzone przez kusus w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-09-2008, 00:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory