Witam,
Ostatnio zauważyłem, że zaczęły mi falować obroty na biegu jałowym... Nie jest to regularne, częściej zdarza się to na zimnym silniku, ale też czasami na ciepłym. Filtr paliwa i powietrza wymienione 2 miesiące temu. Co sprawdzić?
Witam,
Ostatnio zauważyłem, że zaczęły mi falować obroty na biegu jałowym... Nie jest to regularne, częściej zdarza się to na zimnym silniku, ale też czasami na ciepłym. Filtr paliwa i powietrza wymienione 2 miesiące temu. Co sprawdzić?
najpierw przydałoby się parę informacji o twoim aucie. bo nawet nie wiadomo czy diesel cy benzyna.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Mam uzupełniony profil i jest napisane pod moim nickiem, że jest to 1.9 JTDm 150km 2005 rok
właśnie nie widzę więc się zapytałem teraz dalej nie widzę w profilu :-) ale ok. już mam.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Dodano po 4 minutes:
przyczyną może być źle pracujący egr, czyli zabrudzony, lub druga rzecz mogą lać wtryski, tzn nie wszystkie, wystarczy 1. najprostszym sposobem jest zrobienie próby przelewowej na wtryskach, oraz co do egr przeczyścić, albo najpierw sprawdzić na komputerze.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Dodano po 7 minutes:
na forach znalazłem info że może to być przyczyna np przpływomierza, najlepiej wtedy odłączyć wtyczkę i odpalić, jak jest ok to znaczy ze to może być przyczyna. a jak po rozgrzaniu?? jak z przyspieszeniem czy jest ok??
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Ostatnio edytowane przez tomaszchwesiuk ; 03-10-2014 o 08:00 Powód: Dodano
Na dniach wrzuce logi dokładne. Wydaje mi się, że raz ciągnie dobrze, a raz słabiej... przy rozpędzaniu poniżej 2 tysięcy obrotów potrafi zakopcić na czarno...
No i spalanie w trasie 6.8 litra też mi się jakoś nie podoba...
może być przepływka. odepnij ją i się przejedź jak będzie lepiej to znaczy że siedzi, jeśli gorzej tzn że przepływka może być dobra. Nie zawsze jest wyrzucany błąd w postaci marchewki.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
mam podobny problem jak kolega w MESie z logow zobaczyłem ze na jałowym wtryski maja różne wartości 1 z wtrysków ma -0.80 a kolejny ma +0.80 a 2 pozostałe wartości około +-0.20 czy to oznacza ze u mnie wtryski już leja ?
spalanie w trasie na kompie 6 przy 120 teraz jak jeżdżę do pracy 10 km to mam wskazania 6.7