Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Temat: Czyszczenie antenki immobilaizera - IMMO CODE

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    QJawyY
    Auto
    Giulietta 2.0 ~200KM 440Nm 2010r
    Postów
    513

    Domyślnie Czyszczenie antenki immobilaizera - IMMO CODE

    Operacja czyszczenia styków
    Zrobiłem kilka fotek co i jak , chociaż samego gniazda anteny nie da rady dojrzeć , tylko wymacać
    Tak więc po odpięciu klem od akumulatora,


    zaczynamy od odkręcenia 2 śrubek (krzyżaczek) osłony przed kolanami. Jedna śrubka po lewej, 2ga po prawej od kierownicy. Osłona się otwiera- wyjmujemy bez kłopotów z zawiasów i widzimy już panel bezpieczników. Szukana przez nas kostka znajduję się na wysokości tej czerwonej elipsy, ale niestety od tyłu tego panelu.

    Odkręcamy jeszcze 2 nakrętki trzymające kawałek dywanika( klucz 10) i trzecią plastikową ( czerwone strzałki). Ułatwi to nam włożenie ręki do poszukiwanej kostki...

    Jak już rozbieramy to zdejmujemy dolną osłonę spod kierownicy( 3 śrubki zaznaczyłem na czerwono) . Troszeczkę trzymają zatrzaski ( zielone strzałki) pomiędzy osłoną dolną i górną, ale delikatnie pod wadzić i wyjdzie.



    Zdejmujemy pierścień naciskając/odginając 2 zapadki( zielone strzałki) . Nie udało mi się wyjąć tej kosteczki( czerwona strzała) , która 'zasila' ten pierścień więc delikatnie, dosłownie po 1mm wsuwałem i wysuwałem ten przewodzik żeby troszkę wytrzeć styki w środku. Czyścimy pierścień i ewentualnie psikamy kontaktem w stacyjkę i dmuchamy powietrzem (np.kompresor).


    Okolice stacyjki już mamy z głowy. Niestety czas zanurkować, tak żeby ręką można było wyczuć 2 kostki jakby na samej górze tyłu panelu bezpieczników.

    Ja odpiąłem najpierw tą większą kostkę od strony lewarka , a później tą mniejszą( IMMO) od strony drzwi. Psikamy, dmuchamy, zakładamy wszystko w odwrotnej kolejności, podpinamy aku i jazda !!! . Jeżeli nie macie kontakt spray'u to jakiś drucik, np spinacz i delikatnie rysujemy styki we wtyczce. Styki w gnieździe delikatnie papierkiem przetarłem ( da rade). Składamy osłony i po robocie. Tak na prawdę wystarczy zdemontować tylko ten kawałek dywanika i rękę już można włożyć oraz dolną osłonę kierownicy żeby wyczyścić pierścień anteny.

    Wrzuciłem jeszcze krótki filmik, na którym widać wyjętą pierwszą kostkę ( puste już gniazdo) i zaraz obok kostkę immo. Widać tam klamerkę na kostce, którą trzeba najpierw odbezpieczyć . Przepraszam za jakość filmu.

    http://video.anyfiles.pl/gdzie+jest+...ja/video/37571



    Mam nadzieję, że komuś się to przyda.

    Jeżeli problem nie ustąpi to należy udać się z BODY COMPem do elektronika na poprawę zimnych lutów i ewentualnego sprawdzenia zasilania pomiędzy sterownikiem silnika a BODY COMPuterkiem

    Tutaj podaje link do manuala jak wyjąc BC:

    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...anie_body.html

    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez gramian ; 23-10-2014 o 12:56 Powód: dysleksja ;)

Podobne wątki

  1. Świeci się kontrolka Immo CODE
    Utworzone przez tomon w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 25-10-2015, 20:50
  2. Code - błąd immobilaizera
    Utworzone przez bella w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-02-2012, 20:41
  3. Brak electronic code i mechanical code...
    Utworzone przez Virtuocity w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-11-2011, 21:35
  4. fabryczny alarm / immo / i kluczyk CODE
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-11-2008, 14:52
  5. [code]156[code]1.9 diesel czy 1.8 benzyna
    Utworzone przez forca w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-08-2008, 10:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory