Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Temat: AR Gtv rwd

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kubus1616
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Gtv 16 VT
    Postów
    34

    Domyślnie AR Gtv rwd

    Witam wszystkich. Mam AR Gtv 2.0 16 vt. Projekt zbliża się do końca lecz mam już plany na następny a mianowicie alfa gtv rwd jak by to zrobić aby włożyć do alfy napęd na tył można by obrócić silnik tylko jaka skrzynia by podeszła bo wkładać inny silnik to nie bardzo ma to sens w moim przypadku ponieważ mój jest po remoncie. Ma ktoś jakieś pomysły sugestie na razie to są tylko plany snute na nowy projekt jak się uzbieraja fundusze ;-)

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    Worek kasy a itak nie wroze temu pomyslowi powodzenia

  3. #3
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Witam Cię na forum. BiMoto może??? Sam pomysł przedni . Opisz gdzieś na forum swój projekt z chęcią zobacze jak to wygląda.

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    W tej chwili zazdroszcze pomyslu choc 30 lat temu sam chcialem robic trojke na 126p.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adrian1115
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Mielec
    Auto
    ex GT 1.9 JTD/ex 166 FL 2.4 JTDm
    Postów
    312

    Domyślnie

    Na forum Fiata Coupe chłopak rozwiązał problem RWD montując silnik, skrzynie i zawiasy z E36 2.5 + turbo.



  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kubus1616
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Gtv 16 VT
    Postów
    34

    Domyślnie

    Jak znajdę więcej czasu to odpisze co zrobiłem w swoim samochodzie zdjęć nie mam za dużo ze względu na to za raz musiałem aparat oddać na gwarancję a potem telefon i zdjęcia poszły w las. Widziałem ten projekt tego fiata problem w tym że posiadałem fiata coupe i niby wszystko podobnie jak w alfie rozstawać podłużnic itp lecz ma zupełnie więcej miejsca pod maska niż alfa jest tak jak by dłuższy pod maska, a i tak żeby zmieścić ten silnik 2,5 w fiacie musieli robić tunel w grodzi silnika więc myślę że do gtv to nie wejdzie bo włożyć silnik od fiata do alfy nie było większego problemu ale zmieścić cały osprzęt to jakaś masakra wszystko mija się na milimetry plus zedrzak nie zmieścił dużego ic. Myślałem raczej nad jakimś silnikiem w układzie v np v6 2.5 z alfy bo jest krótszy ale jak skrzynia by na niego spasowala żeby było można go dać wzdłuż widziałem kilka alf 156 z silnikiem 2.5 v6 ale to był tylko filmy z jazdy i to kilka lat temu i nie było opisane z czego ten silnik jaka skrzynia nic a osoba która wstawiła filmik nie odpowiada. Wiec na razie skupiam się na dokończeniu alfy z silnikiem od fiata i napędem na ośke

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    pomyśleć trzeba bardzo spokojnie jak rozwiązać sprawę przedniego zawieszenia i ukłądu kierowniczego. Bo tam gdzie w tej chwili w GTV są sanki i maglownica to po przekładce RWD będzie skrzynia biegów/wał. Do tego jak masz zamiar rozwiązać tylne zawieszenie? Nie ma na to niestety gotowego rozwiązania, trzeba duuuuużo improwizować Oczywiście jest to do ogarnięcia, ale za tą kasę można mieć oryginalnie RWD w sporo ciekawszym i dużo lepiej prowadzącym się aucie.
    ZFA199 Abarth Punto 2012 165 dzikich italiańskich horspałerów
    oraz
    ZAR930 145 2.0 20v 155cv Edizione Speciale

  8. #8
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Czytałem o podobnych pomysłach. Z tego co wiemy jedynym RWD w nowych AR jakie udało się zrealizować to rajdowa 156, ale tam włożono silnik do tyłu. Czytałem też o pomysłach włożenia do Gtv AWD ze 155 Q4 i to chyba byłby najrozsądniejszy i najbardziej rokujący pomysł.

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kubus1616
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Gtv 16 VT
    Postów
    34

    Domyślnie

    Biorę pod uwagę że to nie jest wyjąć z jednego samochodu i włożyć do 2 skręcić i gotowe. Sanki to problem pozorny bo można je dopasować potem wzmocnić i nie ruszać zbytnio zbieżności tyle zawieszenie to trochę większy problem i nie problem ale można kupić całe tylne zawieszenie od crosswagona a dyfer dać mocniejszy jak by nie wytrzymał od alfy. Alfa q 4 to dość fajne rozwiązanie ale to jednak już napęd na 4więc móc rzędu 300 km nie robi takiego wrażenia druga sprawa ile taka skrzynia wytrzyma bo nie ma co się oszukiwać nie jest to nowa skrzynia I zmęczenie materiału może nie wytrzymać takich mocy przy chęci polecenia gdzieś bokiem, jest też opcja skrzynia z alfy crosswagon ale nie wiem jak ona wygląda i jak to pasuje na silnik no i ile ona wytrzyma bo crosswagon ma około 150 km więc myślę że 300 km to już by było za duże obciążenie więc q4 jest jeszcze większym wyzwaniem jeśli samochód ma służyć do jazdy Extremalnej.

  10. #10
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Q4 w 156 potrafi się wypluć od standardowych 150 koni fabrycznego 16VT pewnie też zniesie ale pytanie jak będzie się sprawować po dokoksowaniu 16VT

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory