Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: W końcu wsród prawdziwych automaniaków :)

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    Alfa Romeo 147 2003r 1.6 TS120KM
    Postów
    0

    Domyślnie W końcu wsród prawdziwych automaniaków :)

    Jestem Mateusz, pochodzę z malutkiej miejscowości obok Bielska-Białej Zacznę może od tego, że dziś spotkała mnie naprawdę przyjemna sytuacja (dlatego właśnie trafiłem tutaj). Byłem na zakupach w jednym z centrów handlowych w Bielsku, i po wyjściu na parkingu czekała mnie ulotka alfaholików za wycieraczką - nawet nie wiecie ile ktoś sprawił mi radości Od razu pomyślałem sobie, że przyjeżdżając w Golfie czy innym Mercedesie coś tak niesamowicie pozytywnego nigdy by mnie nie spotkało! Jestem kierowcą rajdowym, samochody są mi niesamowicie bliskie i chyba nigdy przy zakupie nie będę patrzył przyziemnie i rozsądnie Dla mnie auto musi mieć to coś i już z daleka "puszczać" do pasjonata oczko Mój nabytek to Alfa 147 z 2003 roku, i choć już kilka awarii za mną każda przejażdżka tym samochodem jest dla mnie czystą przyjemnością (czy ktoś z Was wstawał już o 4 nad ranem żeby pośmigać sobie po pustych ulicach słuchając ulubionej muzyki? ). Poza tym, jak to mawiał Jeremy Clarkson - ktoś kto nigdy nie posiadał Alfy, nie może nazywać się prawdziwym fanem motoryzacji Naprawdę miło mi zagościć w gronie osób postrzegających motoryzację nieco inaczej niż reszta kierowców (w mega pozytywnym tego słowa znaczeniu) A dzisiejszy dzień na parkingu będę sobie przypominał zawsze mając te nieco mniej pozytywne dni Pozdrawiam!

  2. #2
    Użytkownik Embrion Avatar ana321
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Sędziszów
    Auto
    AR 159 2,4 JTDm '07
    Postów
    8

    Domyślnie

    Witamy.Z wielka przyjemnością czyta się takie posty Pozdrawiam i szerokości życzę.

Podobne wątki

  1. [159] Jak w końcu z tym ET Alfa 159
    Utworzone przez zeppelin w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1