Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Masa kłopotów proszę o pomoc :(

Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Mieszka w
    https://t.me/pump_upp
    Auto
    Alfa 156 2.4 Jtd

Domyślnie Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Masa kłopotów proszę o pomoc :(

Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy i proszę o pomoc doświadczonych posiadaczy Alfy. Opiszę moje problemy. 1. Zapaliła się kontrolka ABS i wtrysków. 2. Nie działa wskaźnik temperatury i nie działają wentylatory od chłodnicy. Wskaźnik paliwa szaleje pokazuję poźom paliwa jak chcę
    1. Zauważyłem że nie mam ABS auto hamuję bardzo słabo. Ne jestem mechanikiem ale z tego co wyczytałem może być uszkodzona pompa. nie wiem czy to prawda. Co do lampki wtrysków przeczyściłem czujniki ale problem został. 2. Myślę że uszkodzona może być pompa wody lub termostat albo obie części. Zamówiłem interfejs diagnostyczny będę miał go po świętach.
    Czy ktoś może mi pomóc zlokalizować usterkę? Dodam że mieszkam w małym mieście i brak tutaj dobrych mechaników. Przykład dałem samozwańczemu mechanikowi alfe do zrobienia(przyjechałem na własnych kołach) a wyjechała od niego lawetą bo spartolił coś w instalacji a jak mi zmienił końcówki drążków to założył je on opak

Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r

Domyślnie

Poczekaj na interfejs, skasuj błędy, przewieź się kawałek i sprawdź jakie błędy "na świeżo" wpadły - wtedy można będzie pomyśleć co tam złego się dzieje. Przede wszystkim sprawdź naładowanie aku i prąd ładowania - jak aku trup, to przy odpalaniu napięcie tak spada, że dzieją się później cuda
    Części do AR i nie tylko. Na stronie tylko część asortymentu.
    Rozrządy, hamulce, zawieszenie.
    Zaktualizowane ceny i poszerzony asortyment:
    www.a-moto.pl

Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000

Domyślnie