Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41

Temat: Wykres po zmianie softu

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Giulia Veloce
    Postów
    130

    Domyślnie Wykres po zmianie softu

    Witam.
    Pewien czas temu zrobiłem zmianę softu v V-tech Kraków. Mam silniczek 1.9 jtdm o mocy wyjściowej 136KM (Belgia). Według speców z v-techa, nie jest to po prostu przyduszona 150-tka, gdyż sam soft zdecydowanie się różni między tymi wersjami... ale do rzeczy... Podobno było ciężko zmodzić tą moją alfinę i prób na hamowni było kilkanaście. Wykres końcowy wygląda tak:

    http://vtech.pl/katalog/logo/Alfa_Ro...hip_manual.jpg

    Chyba była to u nich pierwsza 136-ka, bo mój wykres trafił do ich katalogu mocy.
    Niestety, jak widać z wykresu, mam sporą dziurę w momencie pomiędzy 2100, a 2200 obrotów. Nie jest to tak bardzo zauważalne podczas normalnej jazdy, ale jednak zdarzają się momenty, gdzie da się to wychwycić.
    Czy ktoś fachowym okiem może na to zerknąć i coś doradzić? Zostawić/zmieniać, a jak tak, to do kogo podjechać. Jestem strasznie pedantyczny i niestety sama świadomość posiadania tego dołka, potwornie mnie drażni.
    ...a może jest to spowodowane zupełnie czymś innym??

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Jimmy
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Trójmiasto
    Auto
    AR159 SW 2.4JTDm 20V TI
    Postów
    576

    Domyślnie

    Jesteś z Katowic i zamiast uderzać do Cinka z Cinsoft dałeś grzebać w aucie innym ?

    Wg mnie program do poprawy... najlepiej zrezygnuj z programu, poproś o wgranie oryginału i zwrot kasy a potem odwiedź Cinsoft.

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał loozik Zobacz post
    Witam.
    Pewien czas temu zrobiłem zmianę softu v V-tech Kraków. Mam silniczek 1.9 jtdm o mocy wyjściowej 136KM (Belgia). Według speców z v-techa, nie jest to po prostu przyduszona 150-tka, gdyż sam soft zdecydowanie się różni między tymi wersjami... ale do rzeczy... Podobno było ciężko zmodzić tą moją alfinę i prób na hamowni było kilkanaście. Wykres końcowy wygląda tak:
    Przez grzeczność nie będę tutaj się wypowiadał na temat tych "rewelacji"... 445Nm wystrugali? Nooo szacunek. Te dołki da się skorygować. Jak się umie.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Giulia Veloce
    Postów
    130

    Domyślnie

    W v-techu robiłem już kilka samochodów (pierwszy w 2006 roku) i zawsze było super! ...a zwrot kasy wydaje mi się, że nie będzie możliwy, bo tunerzy za powrót do serii również sobie liczą - sprawdzone

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    odnośnie rewelacji ........ tak to jest po prsotu przydusziona 150 konna wersja. Może po prsotu nie potrafili wydusic ile "trza" z tego silnika to pociśli kit że " se ne da " bo to co innego. A ten moment na poziomie 445 to chyba pobożne życzenie ..... w tym silniku

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Nie wierzę w ten niuton. Jaką hamownią dysponuje V-tech?
    Jakie masz egt?
    Moim zdaniem program do poprawy...
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał loozik Zobacz post
    Witam.
    Pewien czas temu zrobiłem zmianę softu v V-tech Kraków. Mam silniczek 1.9 jtdm o mocy wyjściowej 136KM (Belgia). Według speców z v-techa, nie jest to po prostu przyduszona 150-tka, gdyż sam soft zdecydowanie się różni między tymi wersjami... ale do rzeczy... Podobno było ciężko zmodzić tą moją alfinę i prób na hamowni było kilkanaście. Wykres końcowy wygląda tak:

    http://vtech.pl/katalog/logo/Alfa_Ro...hip_manual.jpg

    Chyba była to u nich pierwsza 136-ka, bo mój wykres trafił do ich katalogu mocy.
    Niestety, jak widać z wykresu, mam sporą dziurę w momencie pomiędzy 2100, a 2200 obrotów. Nie jest to tak bardzo zauważalne podczas normalnej jazdy, ale jednak zdarzają się momenty, gdzie da się to wychwycić.
    Czy ktoś fachowym okiem może na to zerknąć i coś doradzić? Zostawić/zmieniać, a jak tak, to do kogo podjechać. Jestem strasznie pedantyczny i niestety sama świadomość posiadania tego dołka, potwornie mnie drażni.
    ...a może jest to spowodowane zupełnie czymś innym??
    Najpierw idziesz do rzekomych "specjalistuff" a potem pytasz na forum dlaczego jest źle i co z tym zrobić...
    Skoro oni nie poradzili sobie z tym, to co my możemy wskórać? Ten moment to rzeczywiście chyba z sufitu wzięli. Ciekawe dlaczego nie podają np temp otoczenia na wykresie Jedź dla pewności na inną hamownię (obciążeniową) a potem, jeśli nie będzie się zgadzał wynik udaj się do panów z vtech'u.

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    136 vs 150 zwykle różni się jedną mapą. Walą więc ściemę.
    Dla mnie ich softy są kiepskie.
    Wahnięcia przy 2100-2200 to turbo. Zużycie eksploatacyjne ma to jakieś 70% 159-tek. Firmy w sofcie robią korektę żeby wykres wychodził gładko ale fizycznie turbo i tak sobie faluje. Żeby nie falowało to albo dłuższe zabawy z softem albo zajrzenie do turbo.
    Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 28-12-2014 o 21:54

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    i z takimi niutonami ,sprzeglo sie nie slizga ,

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Giulia Veloce
    Postów
    130

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    136 vs 150 zwykle różni się jedną mapą. Walą więc ściemę.
    Dla mnie ich softy są kiepskie.
    Wahnięcia przy 2100-2200 to turbo. Zużycie eksploatacyjne ma to jakieś 70% 159-tek. Firmy w sofcie robią korektę żeby wykres wychodził gładko ale fizycznie turbo i tak sobie faluje. Żeby nie falowało to albo dłuższe zabawy z softem albo zajrzenie do turbo.
    Jak widać na wykresie bazowym, to tu dziur nie ma, więc sądzę, że z turbiną jest wszystko OK.
    Co do temperatury, to mam jedynie podaną temperaturę otoczenia - 26,5 st. C, ciśnienie 985,5 HPa

Podobne wątki

  1. Zmiana softu
    Utworzone przez SebaM w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-03-2015, 21:47
  2. Zmiana softu
    Utworzone przez Krzysiek866 w dziale 156
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 31-10-2013, 08:00
  3. [Giulietta] Giulietta wersje softu
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-06-2011, 17:53
  4. Aktualizacja softu 1.8 TS
    Utworzone przez MAJESTICAR156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 22:11
  5. [146] Wgranie softu tarnów
    Utworzone przez motyk84 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-08-2010, 18:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory