Witam.
Pewien czas temu zrobiłem zmianę softu v V-tech Kraków. Mam silniczek 1.9 jtdm o mocy wyjściowej 136KM (Belgia). Według speców z v-techa, nie jest to po prostu przyduszona 150-tka, gdyż sam soft zdecydowanie się różni między tymi wersjami... ale do rzeczy... Podobno było ciężko zmodzić tą moją alfinę i prób na hamowni było kilkanaście. Wykres końcowy wygląda tak:
http://vtech.pl/katalog/logo/Alfa_Ro...hip_manual.jpg
Chyba była to u nich pierwsza 136-ka, bo mój wykres trafił do ich katalogu mocy.
Niestety, jak widać z wykresu, mam sporą dziurę w momencie pomiędzy 2100, a 2200 obrotów. Nie jest to tak bardzo zauważalne podczas normalnej jazdy, ale jednak zdarzają się momenty, gdzie da się to wychwycić.
Czy ktoś fachowym okiem może na to zerknąć i coś doradzić? Zostawić/zmieniać, a jak tak, to do kogo podjechać. Jestem strasznie pedantyczny i niestety sama świadomość posiadania tego dołka, potwornie mnie drażni.
...a może jest to spowodowane zupełnie czymś innym??