Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Temat: Sterowanie ICS z kierownicy [FL]

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    166 3.0 automat 2004.
    Postów
    45

    Domyślnie Sterowanie ICS z kierownicy [FL]

    Cześć, jak działa sterowanie z kierownicy ICSem?


    U mnie jest tak:
    głośniej / ciszej działa normalnie,
    przycisk mute dziala jak zmiana ekranu (po kolei, jakby zmieniac zakladki tel/nav/clima itd)
    przycisk nastepna/poprzednia dziala jak wybór pozycji menu (tak, jak prawym pokrętłem na ICS)
    SRC działa jak kliknięcie prawym pokrętłem (wchodzi w menu albo zaznacza checkbox itd).


    A jak z kierownicy zmienić utwór na CD na następny / poprzedni?!

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    166 3.0 automat 2004.
    Postów
    45

    Domyślnie

    To może chociaż ktoś podpowie, jak to działa u niego? Nikt nie ma kierownicy z multifunkcją?! Ciekaw jestem, o co tu chodzi...

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał mkrol Zobacz post
    To może chociaż ktoś podpowie, jak to działa u niego? Nikt nie ma kierownicy z multifunkcją?! Ciekaw jestem, o co tu chodzi...
    Kolego, instrukcja obsługi str. 14 mówi - przyciskami na kierownicy sterowane są tylko funkcje audio.
    Jeśli jest tak jak piszesz to pewnie ktoś podmienił ICS'a z wersji przed FL i kierownica wywołuje "głupie" funkcje.
    Ostatnio edytowane przez stanlizak ; 14-01-2015 o 15:00

  4. #4
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Cos masz nie tak, u mnie wszystkie przyciski dzialaja jak maja dzialac, mute wycisza, glosniek ciszej, strzalki przelaczaja utwory a src zmienia miedzy cd/fm/tape.

    Zakladales dodatkowo kiere czy jak? Przedliftem byly icsy ktore w ogole nie pbslugiwaly sterowania ale wtedy by noc nie dzialalo, musisz poogladac instalacje czy ktos cos nie grzebal.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    166 3.0 automat 2004.
    Postów
    45

    Domyślnie

    O dzięki Panowie!

    @Stanlizak - gdyby instrukcja mówiła o tym, co jest u mnie to nie zadawałbym tego pytania. Czytałem instrukcję PL, ENG, FR, IT i DE. I wszędzie te same info o których sam mówisz.

    Mam poliftową, ale wchodząc w ICS w ukryte menu (niestety, nie mam żadnych opcji do wyboru, tylko lista informacji) mam info, że data produkcji ICS to 2000. Auto z 2004.

    Dziwne jest, że działa to po prostu jak gałka z frontu ICSa, bo proste wlutowanie w cyfrowy selektor nie zadziała, więc musi to być rozwiązane softwareowo, a zatem wygląda albo na niezgodność oprogramowania ICS z szyną przycisków kierownicy, albo na jakąś dziwną konfigurację ICSa, do której jeszcze nie doszedłem.

    Ja ani ICS ani kiery nie zmieniałem, ale auto dopiero co kupiłem. Wszystko wygląda dość dobrze i dość oryginalnie...
    Ostatnio edytowane przez mkrol ; 14-01-2015 o 15:43

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Prawdopodobnie problem leży po stronie okablowania na lini kierownica - ICS. W pierwszych wersjach było 4-przewodowe, a później tylko 2-przewodowe.
    Ale z tego co piszesz wynika, że na upartego dałoby się bardziej rozbudować obsługę radia z kiery o większą liczbę funkcji

    Niestety nie ma prostej możliwości, aby w tą stronę pożenić te połączenia. W drugą jakoś by to jeszcze obszedł
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    465

    Domyślnie

    Jaki masz soft w ics? Możesz sprawdzić w zakładce clima przytrzymać prawe pokrętło.
    Danus co masz na myśli sterowanie 4 i 2 przewodowe? Miałem icsa 2569 z ostatnim softem i obsługa z kierownicy była 2 przewodami a starszych icsów nie było. Były kostki 4 przewodowe do kierownicy 2 sterowanie i dwa zasilanie podświetlania.
    Moje Alfy
    AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
    AR 166 3.0 Sportronic
    AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
    AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
    Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v

    Oraz
    Delta III 1.75 k04
    Espace IV 3.5

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Mam na myśli dokładnie to, co poniżej na schematach:
    Przykład dla 2000r:



    Przykład dla polifta 2004r:

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ics '00.jpg
Wyświetleń:	209
Rozmiar:	60.3 KB
ID:	154489   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ics '04.jpg
Wyświetleń:	208
Rozmiar:	42.7 KB
ID:	154490  
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    166 3.0 automat 2004.
    Postów
    45

    Domyślnie

    Mam wersję softu zdaje się 3.75. Domyślam się, że zapewne czeka mnie wyjęcie ICSa, żeby zobaczyć co i jak?

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Aha teraz sobie to pooglądałem i włosi trochę przesadzili... dla tego samego przedziału rocznikowego są 3 wersje schematów sterowania z kiery w zależności od wyposażenia
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

Podobne wątki

  1. Sterowanie z kierownicy
    Utworzone przez majma28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 25-10-2019, 20:02
  2. [159] sterowanie z kierownicy.
    Utworzone przez Jaso w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-08-2015, 21:45
  3. Sterowanie z kierownicy...
    Utworzone przez Misiek213 w dziale 166
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-10-2012, 12:45
  4. Sterowanie w kierownicy.
    Utworzone przez kusior007 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-09-2012, 17:29
  5. [147] Sterowanie w kierownicy
    Utworzone przez damianno w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-07-2011, 07:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory