Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Silknik krokowy Alfa 146 1, 4TS

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Alfa Romeo 146 1,4TS
    Postów
    5

    Domyślnie Silknik krokowy Alfa 146 1, 4TS

    Witam
    Właśnie wymieniłem silnik krokowy na nowy. Wprawdzie to nie oryginalny Bosh tylko zamiennik i tu mam pytanko. Obroty po zagrzaniu samochodu i włączeniu się wentylatora spadają do 1100-1150. Czy muszę podpinać go do komputera i resetować czy z czasem spadną do normalnych obrotów na biegu jałowym?
    Z góry dzięki za szybką podpowiedź
    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Więc właśnie wyrzuciłeś pieniądze w błoto. Obroty mają spadać zaraz w okolicę 800-850. Kasowanie błędu lub adaptacja nic tutaj nie da. Kup używany sprawdzony i zamontuj. Poza tym wyczyść dobrze przepustnicę.

  3. #3
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Jężeli krokowiec steruje uchyleniem przepustnicy to można zjechac z obrotów do 800 jeżeli to baypass to nic nie zrobisz

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Jężeli krokowiec steruje uchyleniem przepustnicy to można zjechac z obrotów do 800 jeżeli to baypass to nic nie zrobisz
    Wszystko się zgadza, tylko to dotyczy normalnego krokowca w oryginale. Te podróbki po 30-40 zł pracują, jak chcą

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    a daj fotkę tego krokowca

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Alfa Romeo 146 1,4TS
    Postów
    5

    Domyślnie

    Fotkę krokowca wrzucę jutro. Czy te wyższe obroty na biegu jałowym mają wpływ na np. wyższe spalanie, uszkodzenie silnika lub coś innego? Jeżeli wiąże się to z uszkodzeniami to go zareklamuję. Może się uda. I nie kosztował 30-40 zeta tylko 160zł. I tak to jest jak nie wydasz 600 stów na Bosha to same problemy

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał auer73 Zobacz post
    Fotkę krokowca wrzucę jutro. Czy te wyższe obroty na biegu jałowym mają wpływ na np. wyższe spalanie, uszkodzenie silnika lub coś innego? Jeżeli wiąże się to z uszkodzeniami to go zareklamuję. Może się uda. I nie kosztował 30-40 zeta tylko 160zł. I tak to jest jak nie wydasz 600 stów na Bosha to same problemy
    Silnika tym nie uszkodzisz Ale co go jeszcze boli oprócz obrotów to trzeba by sprawdzić na komputerze. Oryginał używany można kupić za 40-80 zł. 160 za podróbę w życiu bym nie dał. Na forum ludzie mają części do tego auta, w sieci pełno ogłoszeń a Ty najpierw wydałeś kasę na zamiennik. Trochę nie teges...

  8. #8
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Alfa Romeo 146 1,4TS
    Postów
    5

    Domyślnie

    Od razu nie teges Bryczkę mam od 11 lat i śmiga bez większych kłopotów. Będę reklamował. Na starym krokowcu falowały obroty i nawet podczas jazdy przy wrzuceniu na luz gasła kapela. A wiesz czy używkę kupisz ok? Czyli nawet jak wyczyszczę przpływkę to raczej to nic nie da skoro na starym było 850 obr.

  9. #9
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Na przepustnicy jest śruba regulacyjna zamalowana w pozycji fabrycznej. Tą srubą zjedziesz na odpowiednie obroty

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #10
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Alfa Romeo 146 1,4TS
    Postów
    5

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Na przepustnicy jest śruba regulacyjna zamalowana w pozycji fabrycznej. Tą srubą zjedziesz na odpowiednie obroty
    Jutro pobawię się z śrubą na przepustnicy. Dzięki za szybką i rzeczową podpowiedź
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Silniczek krokowy Alfa Romeo 147
    Utworzone przez cuba w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-03-2023, 18:58
  2. [33] Silniczek krokowy - alfa 33
    Utworzone przez gord w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 16:36
  3. silnik krokowy alfa z 2001 roku
    Utworzone przez marceell w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-01-2011, 16:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory