Prosze o wskazowki jak najlatwiej dostac sie do tego wgniecenia od spodu. Trzeba zdejmowac zderzak, czy mozna dostac sie od komory silnika.
Jak ktos przerabial rozbieranie to moze sie podzielic doswiadczeniem czy warto to rozbierac samemu. Dzieki.![]()
Prosze o wskazowki jak najlatwiej dostac sie do tego wgniecenia od spodu. Trzeba zdejmowac zderzak, czy mozna dostac sie od komory silnika.
Jak ktos przerabial rozbieranie to moze sie podzielic doswiadczeniem czy warto to rozbierac samemu. Dzieki.![]()
Wymieniałem kiedyś błotnik w swojej, trzeba zdjąć koło oraz nadkole i powinien być dostęp od środka, zderzak tez można odkręcić i lekko odchylić z jednej strony.
Zdjąć zderzak to jest 5minut. Więc zdejmij będzie łatwiej.
SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !
To jest akurat w miejscu gdzie jest plastikowy slizg od zderzaka. Musisz zdjac zderzak, slizg i caly blotnik...
Ślizg raczej nie przetrwał. Pod tym miejscem jest dość dużo wzmocnień, więc ciężko będzie dojść do tego miejsca. Załączam zdjęcia jak wygląda "goły" błotnik – widok od dołu oraz od wewnątrz.
Górne zdjęcie – na górze zdjęcia dwa otwory na śruby błotnika widoczne po podniesieniu maski, dwa dolne otwory na śruby pod zderzakiem.
Dolne zdjęcie – otwory na śruby to są mocowania pod zderzakiem. Czyli to miejsce gdzie dochodzi ślizg zderzaka.
Ostatnio edytowane przez jahu ; 05-03-2015 o 21:08