witam pewnie powiecie nie ten dzial ale jest najczesciej odwiedzany wiec mozliwosc pomocy najwieksza potrzebuje tel do darka od wariatorow wyslalem wiadomosc na pw ale drak odpowiedzi a czas ucieka dzieki za pomoc z gory
witam pewnie powiecie nie ten dzial ale jest najczesciej odwiedzany wiec mozliwosc pomocy najwieksza potrzebuje tel do darka od wariatorow wyslalem wiadomosc na pw ale drak odpowiedzi a czas ucieka dzieki za pomoc z gory
nr do darka 698 587 737
Jest 159 1.9 2009r.
Byłą 147 1.6 120KM 2004r.
Była 166 2.5 V6 24V 1998r.
Była 156 2.4 JTD 1998r.
Było Subaru Impreza 2.0 1997r.
Chodzi o regeneracje wariata?za Ile i co tam wymienia darek?
wysłano z domowego telefona
To już z cenami najlepiej do Darka, ale są bardzo przystępne
Jest 159 1.9 2009r.
Byłą 147 1.6 120KM 2004r.
Była 166 2.5 V6 24V 1998r.
Była 156 2.4 JTD 1998r.
Było Subaru Impreza 2.0 1997r.
I na czym polega ta regeneracja
wysłano z domowego telefona
Cos wymienia, cos zmienia i wariator staje sie sparwny i praktycznie nierozewybalny
Nierozewybalny? No niewiem
wysłano z domowego telefona
a jaki jest koszt regeneracji?? i czy można odesłać swój po wymianie na zasadzie kaucji![]()
a czy bez niego można jeździć ???![]()
![]()
No bo tamtemu Panu trzeba wysłać go i wiadomo że kilka dni urwanych jest... :p
Przy odpaleniu podobno przez 2 sekundy go słychać i narazie się orientuje ;D
wariator jest integralną częścią wałka ssącego (bez niego nie da się jeździć) natomiast jeżdżenie z klekoczącym skutkuje najczęściej podcięciem krzywek na wałku
PS
w mojej alfce dokończył żywota po 180 kkm