Pytanie.
Czy można wywalić kata w 166 3.0 czy będzie problem z sondą ??
Pytanie.
Czy można wywalić kata w 166 3.0 czy będzie problem z sondą ??
Ostatnio edytowane przez Superjahu007 ; 24-03-2009 o 20:01 Powód: ortografia
alfa romeo jest 159 & 147 była 166 3.0.v6 super!!156jtdx2 147jtd8v
No więc zależy czy masz 2 sondy czy 1 sondę. Panuje opinia, że jak masz 1 sondę przed katalizatorem to możesz spokojnie usunąć kata. Jeżeli masz 2 to komputer po wymianie może zgłupieć.
Ja miałem 2 sondy w 3.0V6.
Poczytaj:
http://www.forum.alfaholicy.org/147_..._w_3_0_v6.html
Ostatnio edytowane przez ozzy ; 24-03-2009 o 20:25
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.
no własnie nie wiem czy mam jedną czy dwie a kata musze sie pozbyc bo mi sie posypał i teraz jargoli cały czas
alfa romeo jest 159 & 147 była 166 3.0.v6 super!!156jtdx2 147jtd8v
No jak masz 1 to najlepiej rurę wstawić, a jak 2 to mi oferowali wykonany na zamówienie katalizator za 800zł+montaż.
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.
dostane sie na kanał to wtedy bede wiedział szkoda 8 stów![]()
alfa romeo jest 159 & 147 była 166 3.0.v6 super!!156jtdx2 147jtd8v
800zł to po rabatach było![]()
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.
mysle ze powalcze i wywale go jakims sposobem w 1.9 jtd wywalilem i jest ok w fiacie coupe turbo trez wywalilem i problemow nie było tak ze mysle ze i tu sie uda
alfa romeo jest 159 & 147 była 166 3.0.v6 super!!156jtdx2 147jtd8v
3.0 ma spory katalizator. Jak sprzedaz resztki wkladu ceramicznego (bo zakladam ze cos tam jeszcze jest) to powinno pokryc koszty wstawienia rury, a moze nawet jakiegos tlumika przelotowego. Nie zostawiaj tylko pustej puszki, bo bedzie brzmialo dosc nieprzyjemnie. Zeby sprawdzic czy masz wiecej niz jedna sonde wystarczy zajrzec pod maske i oblukac (obmacac) kolektor wydechowy jezeli tam bedzie sonda, no to bedzie klopot...powodzenia.
no wiec tak wczoraj się przełamałem i podłubałem troche wziąłem się za wywalenie kata a tu zonkkata nie ma tylko rura , sondy są dwie a problemów nie widze . jedno co mnie zdziwiło scigałem się z hondą civic 1.6 vti 160KM ze zdrowym silnikiem, nie jakies padło no i juz od startu odchodziłem pięknie ,skonczyło się na ok 5 długosciach auta na 400m - ci co się scigają wiedzą ze to dosyc sporo a przyspieszenie hondy to 7.8 czyli identyczne co alfy , wiec nie wiem co powoduje u mnie taką moc narazie widze ze nie mam kata i mam załozony stożek alfe mam 3 tygodnie i nie mam pojęcia co było nie było przy niej robione
Ostatnio edytowane przez CIAMILL156 ; 01-04-2009 o 20:14
alfa romeo jest 159 & 147 była 166 3.0.v6 super!!156jtdx2 147jtd8v
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.