Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: pomóżcie AR156 JTD czy TS z LPG ?

Użytkownik Embrion
    Mieszka w
    Stalowa Wola/ Rzeszow
    Auto
    156 Berlina 2.4 Jtd 99.r

Domyślnie pomóżcie AR156 JTD czy TS z LPG ?

Nastawiłem sie przy zakupie na JTD-słyszałem dobre opinie o solidnościach tych silników, ale ciężko mi coś znaleźć w mojej okolicy :/ i głownie trafiają mi się benzyniaki z LPG do tego w atrakcyjnych cenach.eden ze sprzedajnych powiedział mi takie zdanie ktore własnie spowodowało moje wątpliwości. "Jestem mechanikiem i naprawiam głownie silniki JTD i są dość drogie w naprawach (wtryski itd)". Chciałem spytać Was o który z TS-ów będzie najrozsądniejszy? Czy warto się pchać w to? a może czysta benzyna? tak się zakręciłem przy zakupie tego samochodu ze nie wiem co robić......... kwota jaka wydaje na zakup tej piękności to 4k zl.

Użytkownik Pirat drogowy
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts

Domyślnie

Kolego , nie wiem czy coś wartego zainteresowania znajdziesz za 4 tys zł w jtd, a jeśli chodzi o TSa to sama wymiana rozrządu może pochłonąć Ci ponad 1000 pln wiec zastanów się czy na pewno możesz sobie na to pozwolić finansowo....

Użytkownik Ogier Avatar patalacho
    Mieszka w
    Stalowa Wola
    Auto
    Alfa Romeo 1.9 JTD 105KM

Domyślnie

Trzeba się liczyć, że i te i te pochłaniają budżet. Szukaj dobrego egzemplarza jak nie masz preferencji co do paliwa.

Użytkownik Znawca
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm

Domyślnie

akurat wtryskiwacze są w jtd jednymi z najtańszych w świecie diesli
    kwota 4 tysi ekstremalnie niska ,ale może coś znajdziesz

Użytkownik Alfa i Omega Avatar maciaba
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 110KM 2000

Domyślnie

Ja za swoją dałem 5,5 koła, a mam bardzo sprawny egzemplarz. Dozbieraj trochę.

Użytkownik Świeżak Avatar cj.slaw
    Mieszka w
    BDG
    Auto
    AR 156 1.9JTD/16v