Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Chłodnica do wymiany?

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2015
    Auto
    Alfa 156 , 1.8 Twin Spark
    Postów
    3

    Domyślnie Chłodnica do wymiany?

    Witajcie

    Jeżdze Alfą 156 1.8 T Spark. Jest w naszej rodzinie od samego początku. W serwisie powiedzieli że chłodnica jest już w złym stanie. Nie bardzo wiedziałem dlaczego i co to znaczy. Zrobiłem zdjęcia .. Chyba jednak jest coś bardzo nie tak .. Czy można z tym jeździć i czym to w ogóle grozi ?

    Z góry dziękuje za odpowiedź
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0156.jpg
Wyświetleń:	213
Rozmiar:	68.7 KB
ID:	163488   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0157.jpg
Wyświetleń:	202
Rozmiar:	78.7 KB
ID:	163489  

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar TriXter
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V 08'
    Postów
    580

    Domyślnie

    nie ubywa ci płynu? moja wygląda podobnie tylko że jest już cala biała właśnie od strony silnika i mi sporo płynu ciągle ubywa ale nowa już leży w bagażniku i czeka na swój termin u mechanika
    Fiat Palio Weekend '98 1.2 8V - był (R.I.P.)
    Alfa Romeo 147 '03 1.9 JTD 16V - była (R.I.P.)
    Alfa Romeo 156 '05 1.9 JTDm 16V - była
    Peugeot 206 '00 1.1 - był
    Alfa Romeo 166 '04 2.4 JTDm 20V - była
    Fiat Doblo Malibu '03 1.9 JTD 8V - jest
    Fiat Bravo 07' 1.9 MutiJet 8v - jest
    Alfa Romeo 159 '08 2.4 JTDm 20V - jest
    Opel Insignia 16' 2.0 CDTI - jest

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2015
    Auto
    Alfa 156 , 1.8 Twin Spark
    Postów
    3

    Domyślnie

    No właśnie sam nie wiem czy ubywa w zasadzie tam cięzko sprawdzić bo zbiornik pod kątem
    A jakie są koszty chlodnicy i wymiany ?

    Dodano po 2 minutes:

    Nawet nie wiem kiedy samochód się zagrzeje, bo nie wiem dlaczego ale wskaźnik temperatury cieczy podnosi się tylko do jednej czwartej przy maksymalnym nagrzaniu
    Ostatnio edytowane przez Kropek2310 ; 13-04-2015 o 18:50 Powód: Dodano

  4. #4
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kropek2310 Zobacz post
    No właśnie sam nie wiem czy ubywa w zasadzie tam cięzko sprawdzić bo zbiornik pod kątem
    A jakie są koszty chlodnicy i wymiany ?

    Dodano po 2 minutes:

    Nawet nie wiem kiedy samochód się zagrzeje, bo nie wiem dlaczego ale wskaźnik temperatury cieczy podnosi się tylko do jednej czwartej przy maksymalnym nagrzaniu
    to co z tego że zbiornik pod kątem? płyn w zbiorniku też pod kątem ? masz tam przecież znaczki max i min
    co do wskaźnika to wychodzi że samochód ci się w ogóle nie zagrzewa bo masz termostat do wymiany
    masakra

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar TriXter
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V 08'
    Postów
    580

    Domyślnie

    ja ostatnio zapłaciłem 225zł za werteile i termostat behra ale to do jtd to płaciłem 209 zł od kolegi z forum
    Fiat Palio Weekend '98 1.2 8V - był (R.I.P.)
    Alfa Romeo 147 '03 1.9 JTD 16V - była (R.I.P.)
    Alfa Romeo 156 '05 1.9 JTDm 16V - była
    Peugeot 206 '00 1.1 - był
    Alfa Romeo 166 '04 2.4 JTDm 20V - była
    Fiat Doblo Malibu '03 1.9 JTD 8V - jest
    Fiat Bravo 07' 1.9 MutiJet 8v - jest
    Alfa Romeo 159 '08 2.4 JTDm 20V - jest
    Opel Insignia 16' 2.0 CDTI - jest

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v
    Postów
    932

    Domyślnie

    No to machniesz sobie dwie pieczenie na jednym ogniu chłodnica i termostat, wymienisz płyn i będzie znowu spoko na parę następnych latek.
    Byla 156 2,0 TS,
    była 156 2,4 20V
    była 156 1,9 16V
    jest 159 1,9 16V
    była giulietta 2,0 IMOLA
    jest giulia 2,0

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Chłodnica ze zdjęć kwalifikuje się do wymiany.

    Jest 156 2,0 TS, miała być GTV V6 2,0 TB, a jest ... kolejna 156 V6

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar Luk26
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Podkowa Leśna
    Auto
    AR 156 SW JTS '03
    Postów
    75

    Domyślnie

    chłodnice w AR ulegają biodegradacji, moja rozsypała się w rękach, a wyglądała tak samo. Taki typ, połączenie miedzi z aluminium ale mogę się mylić

  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    156 1.9 jtd 16v 150 km sportwagon
    Postów
    275

    Domyślnie

    Termostat do wymiany, chłodnica też.
    Ciekawi mnie ile pali Twój TS na takich podzespołach xD??

  10. #10
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2015
    Auto
    Alfa 156 , 1.8 Twin Spark
    Postów
    3

    Domyślnie

    Termostat właśnie został wymieniony, co do chłodnicy to mechanik powiedział żeby poczekać czy będzie ciekła - jeśli tak to się wymieni. Dzięki za podpowiedzi !
    Co do spalania to 9-9,5l max

Podobne wątki

  1. [155] Chłodnica
    Utworzone przez epion w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 17-11-2010, 19:34
  2. Chłodnica 1.8 a 2.0?
    Utworzone przez Gwynbleidd w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-06-2010, 12:44
  3. Chłodnica do wymiany - oryginał czy zamiennik?
    Utworzone przez Bro2000 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-03-2010, 21:39
  4. chłodnica w 2,4 JTD
    Utworzone przez Roben w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-05-2008, 17:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory