Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Demontaż relingów w 159 SW

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar psylo
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Audi A5 Sportback
    Postów
    768

    Question Demontaż relingów w 159 SW

    Cześć,

    Czy ktoś z Was zdemontował u siebie na stałe fabryczne relingi dachowe w 159 SW? Szukałem podobnego tematu, ale nie znalazłem. Macie jakieś sprawdzone sposoby na zabezpieczenie otworów po relingach?
    Były: Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V @175KM/374Nm tuned by weloo [galeria na Flickr] | Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Nie spotkałem się jeszcze aby demontował ktoś relingi. Serio aż takie nie przydatne? Nie licząc spawania/malowania to pozostaje dorobienie sobie samemu zaślepek.

    Inaczej mówiąc: będziesz pierwszy
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar psylo
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Audi A5 Sportback
    Postów
    768

    Domyślnie

    Na to wygląda, że chyba będę pierwszy - o ile się na to ostatecznie zdecyduję. Nie są mi kompletnie do niczego potrzebne (mam też w drugim samochodzie relingi - nie używane od nowości), utrudniają mi pielęgnację lakieru na dachu i ogólnie same też się nadają już przynajmniej do lakierowania bo "oblazły" (wada fabryczna niestety). Poza tym chyba jednak bardziej podoba mi się linia 159 bez relingów... ech, dylemat.
    Były: Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V @175KM/374Nm tuned by weloo [galeria na Flickr] | Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Nie ruszaj ich bo jak tylko cokolwiek spieprzysz przy zaślepianiu otworów to Ci się będzie woda lała do środka a to nie jest przyjemne. Lepiej je pomaluj i jeździj.

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    a co ma spieprzyc?pianka montazowa do okien i szczelnie na 100%

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar psylo
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Audi A5 Sportback
    Postów
    768

    Domyślnie

    Fakt trochę się szczelności obawiam, liczyłem na to, że w ASO dostanę jakieś dedykowane zaślepki z uszczelkami ale nie ma czegoś takiego z tego co mi wiadomo
    Były: Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V @175KM/374Nm tuned by weloo [galeria na Flickr] | Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    146 1.4TS, GTV 2.0TS, Giulia. Była: 159 2.0JTDm
    Postów
    686

    Domyślnie

    dla przykładu w garażu puściła jedna śruba od bramy uchylnej i skrzydło spadło na auto.. na szczęście spadła na relingi i nawet nie ma po tym śladu. oczywiście nie jest to argument żeby nie demontować relingów ale jak widać przydały się

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar psylo
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Audi A5 Sportback
    Postów
    768

    Domyślnie

    Wiesz, jakbyś wjeżdżał i brama by opadła do wysokości jedynie dach +2cm to samochód by przejechał, a tak to by zahaczył relingami
    Były: Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V @175KM/374Nm tuned by weloo [galeria na Flickr] | Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    Sam się zastanawiałem nad demontażem relingów, na szczęście kupiłem 159 bez tego. (Tak, zanim kupiłem auto już chciałem je demontować Nie wchodziło w grę auto z relingami i tyle )
    Jeśli chodzi o demontaż to na forum znajdziesz, gdzie są śruby i jak zdjąć zaślepki. Natomiast sprawa zaślepek po relingach to podam przykład Fiata Pandy. Rodzice mają bez relingów, a dziury w dachu są.
    Może zatem zaślepki z Pandy by pasowały?

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Pokaż zdjęcia tego bo chyba mylisz techniczne rozwiązania.

    Nadymione z komórki.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

Podobne wątki

  1. [159] Demontaż relingów
    Utworzone przez radzik2908 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-07-2023, 09:06
  2. Montaż relingów dachowych
    Utworzone przez Bartosz w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 22-02-2015, 19:21
  3. [159] Uszczelka w miejscu relingów
    Utworzone przez Bedek007 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 22-08-2014, 20:16
  4. [159] Chromowanie relingów dachowych.
    Utworzone przez mista w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-08-2012, 22:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory