Cześć,
Czy ktoś z Was zdemontował u siebie na stałe fabryczne relingi dachowe w 159 SW? Szukałem podobnego tematu, ale nie znalazłem. Macie jakieś sprawdzone sposoby na zabezpieczenie otworów po relingach?
Cześć,
Czy ktoś z Was zdemontował u siebie na stałe fabryczne relingi dachowe w 159 SW? Szukałem podobnego tematu, ale nie znalazłem. Macie jakieś sprawdzone sposoby na zabezpieczenie otworów po relingach?
Były: Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V @175KM/374Nm tuned by weloo [galeria na Flickr] | Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V
Nie spotkałem się jeszcze aby demontował ktoś relingi. Serio aż takie nie przydatne? Nie licząc spawania/malowania to pozostaje dorobienie sobie samemu zaślepek.
Inaczej mówiąc: będziesz pierwszy![]()
Na to wygląda, że chyba będę pierwszy - o ile się na to ostatecznie zdecyduję. Nie są mi kompletnie do niczego potrzebne (mam też w drugim samochodzie relingi - nie używane od nowości), utrudniają mi pielęgnację lakieru na dachu i ogólnie same też się nadają już przynajmniej do lakierowania bo "oblazły" (wada fabryczna niestety). Poza tym chyba jednak bardziej podoba mi się linia 159 bez relingów... ech, dylemat.
Były: Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V @175KM/374Nm tuned by weloo [galeria na Flickr] | Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V
Nie ruszaj ich bo jak tylko cokolwiek spieprzysz przy zaślepianiu otworów to Ci się będzie woda lała do środka a to nie jest przyjemne. Lepiej je pomaluj i jeździj.
a co ma spieprzyc?pianka montazowa do okien i szczelnie na 100%![]()
Fakt trochę się szczelności obawiam, liczyłem na to, że w ASO dostanę jakieś dedykowane zaślepki z uszczelkami ale nie ma czegoś takiego z tego co mi wiadomo
Były: Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V @175KM/374Nm tuned by weloo [galeria na Flickr] | Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V
dla przykładu w garażu puściła jedna śruba od bramy uchylnej i skrzydło spadło na auto.. na szczęście spadła na relingi i nawet nie ma po tym śladu. oczywiście nie jest to argument żeby nie demontować relingów ale jak widać przydały się![]()
Wiesz, jakbyś wjeżdżał i brama by opadła do wysokości jedynie dach +2cm to samochód by przejechał, a tak to by zahaczył relingami![]()
Były: Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V @175KM/374Nm tuned by weloo [galeria na Flickr] | Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V
Sam się zastanawiałem nad demontażem relingów, na szczęście kupiłem 159 bez tego. (Tak, zanim kupiłem auto już chciałem je demontowaćNie wchodziło w grę auto z relingami i tyle
)
Jeśli chodzi o demontaż to na forum znajdziesz, gdzie są śruby i jak zdjąć zaślepki. Natomiast sprawa zaślepek po relingach to podam przykład Fiata Pandy. Rodzice mają bez relingów, a dziury w dachu są.
Może zatem zaślepki z Pandy by pasowały?
Pokaż zdjęcia tego bo chyba mylisz techniczne rozwiązania.
Nadymione z komórki.