Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Temat: wymiana świec w Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 KM - kto pomoże ?

Użytkownik Świeżak Avatar misiek_tarnow
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 ts 120KM

Domyślnie wymiana świec w Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 KM - kto pomoże ?

witam serdecznie, niedawno zakupiłem alfę romeo 147 1.6 ts 120 KM z 2006 r, w poniedziałek oddaję go do lakiernika i po odebraniu od lakiernika chciałem sprawdzić w jakim stanie są świece... czy ktoś z kolegów miałby chwilę czasu i cierpliwości aby wytłumaczyć dokładnie co mam i jak mam zrobić, czy sam jestem w stanie je np wymienić czy muszę udać się do serwisu. Nie chodzi mi tutaj o to że zaoszczędzę na wymianie u mechanika ale chciałbym się nauczyć kilku rzeczy, żeby czasem móc coś samemu zrobić przy aucie jestem zupełnie zielony jeżeli ktoś będzie miał czas aby napisać mi dokładnie co i jak lub udostępnić filmik jak to robi się w AR 147 1.6 ts 120 KM to ma u mnie flaszkę
    pozdrawiam
    Michał.

Użytkownik Maniak resoraków Avatar latem666
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Były: Corsa B 1.2 16V, AR 156 1.6 TS SW R.I.P., AR 156 SW FL 1.9 JTD 8v, AR Giulietta 1.4MA

Domyślnie

W tsie to żaden problem tylko potrzebne torxy i klucz do świec (chyba 16). Najlepiej sie zaopatrzyć w klucz dynamometryczny

Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS

Domyślnie

Musisz odpiąć każdą cewkę od przewodu, odkrecic po dwa torxy (te srubki na cewkach) i wyciagasz, jezeli nie bedzie chciala wyjsc, bo sie zassala czy coś to po prostu pociągnij mocniej, wyjdzie. Jak wyjdą Ci głowne to dopiero wtedy możesz wyciągnąć te mniejsze, potem odkrecasz kluczem 15 albo 16, musi być dluzszy i najlepiej z wyczuciem bo mozesz urwac, a wtedy bedzie problem.