Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: wymieniam progi w sportwagonie potrzebuje wskazowki

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    156 twin spark 2000r sportwagon
    Postów
    5

    Domyślnie wymieniam progi w sportwagonie potrzebuje wskazowki

    Panowie postawilem swoja alfe na warsztat z powodu braku progów oraz czesci podłogi wiecie zreszta o co chodzi. progi wymienialem w kilkunastu juz autach ale nigdy nie robilem alfy a tymbardziej tak wygnitej ze nie dosc ze nie ma do czego spawac to jeszcze nie za bardzo wiem jak odtworzyc prog wewnetrzy ktory konczy sie ledwo na wysokosci podlogi. a wiec teraz taka sytuacja :
    przylozony prog nowy.......... do czego spawamy ten prog czy wyprowadzic podloge w ten sposob zeby felc stykal sie z nowym progiem a potem dospawac braki progu wewnetrznego? czy wyprowadzic w dol prog wewnetrzny a potem dospawac podloge na koniec do tego. moze to glupie pytanie jest ale uwierzcie takich brakow jeszcze nie widzialem a sa to elementy konstrukcyjne wiec nie mozna jak sie chce. nabardziej bylbym zadowolony z jakiegos przekroju poprzecznego albo fotek. tak jak pisalem mozliwosci mam bardzo duze jesli chodzi o warsztat jak narazie polatalem podloge i zastanawiam sie nad zlaczeniem trzech elementow czyli podlogi progu wewnetrznego i zewnetrznego

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dam156SW
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    Alfa 156 SW 2.4 Jtd
    Postów
    339

    Domyślnie

    Mam taka fotke.
    Może Ci w czymś pomoże

    Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    156 twin spark 2000r sportwagon
    Postów
    5

    Domyślnie

    wnioskuje ze prog wewnetrzny jest w ksztalcie C przy czym podloga rowniez ma felc czyli laczenie progu u dolu to w sumie 3blachy??

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    tak to są 3 blachy.
    Ja próg wew. dorabiałem z blachy 1,5mm i nie dokładałem do tego blachy podłogi i blachy progu zew. Obawiałem się że źle zrobiłem że zostawiłem tylko 1 blachę zamiast 3 ale 1 blacha 1,5mm wytrzymała próbę podnośnika kolumnowego(nie pogięła się)

    ps.Moja była "troszkę" mniej zjedzona.Ja wyciąłem tylko dolną część progu zew. także nie potrzebowałem całych reperaturek
    Bałem się ruszyć próg wew. ....Myślałem że auto trzeba będzie postawić na ramie żeby nie straciło geometrii i nie jechało "bokiem"
    Znajomy blacharz powiedział że spokojnie bez obawy mogę wyciąć połowę wysokości progu wew.

    Czerwone kreski to miejsca ciąć.Podłogę wyciąłem całą po długości aż do tunelu środkowego z obu stron (prawa,lewa) (blacha 1,5mm)
    Wzmocnienie 1,5mm
    Próg wew. 1,5mm
    dół progu zew. 1mm

    Próg wew. ze zdjęcia wygląda tragicznie....połowa wysokości do wycięcia i bawimy się w metaloplastykę Powodzenia
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Próg Alfa 156.jpg
Wyświetleń:	122
Rozmiar:	50.0 KB
ID:	174628  
    Ostatnio edytowane przez kabanow ; 05-08-2015 o 18:22

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    156 twin spark 2000r sportwagon
    Postów
    5

    Domyślnie

    i to ju mi daje jakis zarys, nie byloby problemu gdyby prog wewnetrzy schodzi prosto w dol do zakladki zewnetrznego ale niestety jest on wyprofilowany dlatego poltorowka bedzie w sam raz bo milimetrowa wejdzie do srodka na lewarku.nie bedzie to latwa odbudowa a w szczegolnosci przod i tyl naroznik podlogi. musze wywalic przewody paliwowe mam nadzieje ze nie wejde z migomatem az pod kierownice

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Moja dostała u mnie "dożywocie", wycinałem wszystko co miało zalążek korozji.
    Zabezpiecz przewody paliwowe, też to zrobiłem ale sznurek puścił i niebieski wpadł prosto pod dyszę w czasie spawania....wiadomo co się stało dalej......
    Ostatnio edytowane przez kabanow ; 05-08-2015 o 21:03

Podobne wątki

  1. [159] Koło zapasowe w Sportwagonie
    Utworzone przez Reloaded w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 10-02-2020, 08:36
  2. witam potrzebuje kupic progi do 147 3d
    Utworzone przez lolek3922 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-10-2012, 15:48
  3. 156 po lifcie - ciemne wskazowki zegarka
    Utworzone przez stefanx w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 04-10-2012, 08:37
  4. {166} jak podswietlane sa wskazowki???
    Utworzone przez smuz w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-03-2008, 22:18
  5. 155 - chcę kupic .. prosze o wskazowki
    Utworzone przez fr33 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-09-2006, 21:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory