Witam, mam pytanie dla znawców tematu linii CAN, chodzi o to że zakupiłem 156 v6 jako dawce napędu do 155 całość praktycznie zaadaptowana z wyjątkiem sterownika klimy ale to inny temat. Chodzi o to iż na dniach będę wkładał v6 24V do budy 155 przełożyłem już całą wiązkę obsługującą wtyczkę A ECU (ECU i wtyk B z czujnikami został wraz z silnikiem) wraz z czujnikami pedału gazu, hamulca i sprzęgła itd. (uwierzcie że trzeba było wiązki rozbebeszać...niezły pająk z tego wyszedł) ale pozostaje nierozwiązany problem lini CAN...niestety nie dogada się ona z ABS I poduchami bo ich fizycznie nie będzie i tu rodzi się pytanie czy ECU będzie tylko zgłaszać problem komunikacji lini CAN (kontrolka CHECK ENGINE) czy będzie sterownik wariował. Ewentualnie jak zaradzić temu żeby było ok.
Czekam na wszelkie odpowiedzi lub na ewentualnie sugestie posiadaczy 156/166 V6 (z sterownikiem wtrysku przykręconym do kolektora ssącego) co się dzieje z silnikiem/kontrolkami przy uszkodzonej/odpiętej/nie zasilanej centralce ABS.
Bo ja niestety posiadam jeszcze 156 1,8TS z 1998 a potrzebuję info o V6.
Prosiłbym o odpowiedzi tutaj lub na olek_jaw@op.pl za wszystkie będę wdzięczny