Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: 2.4 JTD Przyrost mocy i zmiana sprzęgła.

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar endryou
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156, 2,4 JTD 2002r.
    Postów
    30

    Question 2.4 JTD Przyrost mocy i zmiana sprzęgła.

    Cześć!

    156 2,4 JTD, po podniesieniu mocy ze 150km/308nm -> 200/420nm i wymianie IC sprzęgło niestety nie ogarnia tematu już wogóle.

    Ktoś przerabiał temat ? Gdzie i za ile kupić coś sensownego ? Jak z półosiami ?

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Serio nie ogarnia? Ja miałem może mniej bo 400NM ale sprzęgło dawało radę i nawet na próbach jakie robiliśmy trzymało 430NM. Jeśli tak to gdzieś w dziale tuningu mechanicznego był temat o sprzęgłach "sportowych" - musisz odkopać.
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar endryou
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156, 2,4 JTD 2002r.
    Postów
    30

    Domyślnie

    Dawało rade kiedys, ale troche juz na nim latam, przebieg tez robi swoje - ono się poprostu zużyło. Niechce wkładać serii bo może i tańsza część, ale trwałość przy takim przyroście będzie nie za długa.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Spróbuj samą okładzinę kevlarową. Koszt nie wielki a powinno pomóc.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar endryou
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156, 2,4 JTD 2002r.
    Postów
    30

    Domyślnie

    No namierzyłem własnie firmę w Warszawie i gość mi zaproponował okładzinę kewlarową za stosunkow nie dużą kasę bo 150 netto, ale twierdzi, że w tych Alfach były dwa rodzaje docisków z czego jedno było jednorazowe i może wymagać wymiany, a druga sprawa, że okładzina kewlarowa się musi dotrzeć w ciągu 500-1000 km zanim zacznie dobrze kleić, ciekawe. No ale sprawdzimy.
    2.4 200+

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Przyrost mocy dla Giulietta
    Utworzone przez lechtak w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-01-2019, 06:10
  2. Zmiana płynu i odpowietrzenie sprzęgła 1.6 TS
    Utworzone przez czaja18 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-11-2017, 11:14
  3. Przyrost mocy AR 147 1.9jtd
    Utworzone przez Bartas147 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-04-2014, 21:19
  4. Przyrost mocy AR 147 1.9jtd
    Utworzone przez Bartas147 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-03-2014, 11:56
  5. [156] modyfikacja wydechu i przyrost mocy ?
    Utworzone przez banita w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-11-2008, 17:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory