Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Sanki/Trawers - przód

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie Sanki/Trawers - przód

    Czy użytkownicy 2,4 w innej konfiguracji niż moja (nie 210) mogliby sprawdzić nr przednich sanek ? ew. osoby z innymi silnikami też poprosiłbym o tych kilka sekund pomocy przy użyciu np fiat auto parts.

    W Q4 już na pierwszy rzut oka są inne, ale nie wiem czy np z 200 konnej nie są identyczne, od 3.2 też wyglądają bardzo podobnie. Stąd pytanie.

    W mojej ta część ma nr 96 520 393
    W dodatkowych info wymienione jest też 8v/16v i 200 więc moze wszystkie JTDmy z napędem na jedną oś mają takie same. Z góry dzięki za odpowiedź

    Przy wymianie oleju dokładnie obejrzeliśmy z mechanikiem podwozie i czeka mnie kilka inwestycji zapobiegawczych. Piaskowanie sanek, piaskowanie okolic haka holowniczego, wymiana tylnej poduszki silnika. Dlatego wymyśliłem że taniej będzie kupić sanki osobno, przygotować do montażu i tylko przełożyć. Dzięki temu zaoszczędzę 2-3 dni blokowania czyjegoś podnośnika.

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    sani są takie same w następujących wersjach

    1910 JTD CF4 8V 115KM/85KW DEPOT BELGIA
    1.9 JTD 8V E4
    1910JTD CF4 16V 136KM/100KW DEPOT BELGIA
    1.9 JTD 16V E4
    2.4 JTD 20V E4
    2400 JTD CF4 20V 4X2 210KM/154KW

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    AR 159 3.2 Q4 JTS
    Postów
    287

    Domyślnie

    Ja mam 3.2 Q4 i jak się kiedyś dowiadywałem to numer sanek u mnie to 96 520 393.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    Wracając nieco do tematu. Wygląda to tak:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2570.jpg
Wyświetleń:	75
Rozmiar:	67.6 KB
ID:	196685Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2571.jpg
Wyświetleń:	73
Rozmiar:	94.6 KB
ID:	196686Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2572.jpg
Wyświetleń:	98
Rozmiar:	95.1 KB
ID:	196687Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2573.jpg
Wyświetleń:	67
Rozmiar:	88.9 KB
ID:	196688Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2574.jpg
Wyświetleń:	96
Rozmiar:	84.4 KB
ID:	196689Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2575.jpg
Wyświetleń:	51
Rozmiar:	101.7 KB
ID:	196690

    Rudej najwięcej jest tam gdzie stoi najwięcej wody, czyli pod chłodnicami i to stąd rozchodzi się do tyłu.

    Plan jest prosty, grudzień/styczeń samochód na podnośnik, sanki na podłogę, oddane do piaskowania i malowania a później siup z powrotem na furę. Myślałem o tym by kupić sanki osobno i je zabezpieczyć ale zasadniczo nie ma pewności czy nie będą skrzywione/pogięte i czy przednie zawieszenie nie zacznie zżerać opon.

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    No zrób dokładnie jak mówisz a efekt będzie super.
    PS
    Widzę, że masz wyciek z węża od klimy, bo aż czynnik widać!!! Jedź i zrób sobie tą klimę bo ci się cała rozsypie.

  6. #6
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2016
    Auto
    159?
    Postów
    45

    Domyślnie

    Ja sanki zmieniłem na drugie bo niestety u mnie pod chłodnicą była już dziura.

    Brałem od Carenzo i nie ma na co narzekać.

    Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar Rafael21
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 150KM
    Postów
    100

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcinzz Zobacz post
    Ja sanki zmieniłem na drugie bo niestety u mnie pod chłodnicą była już dziura.

    Brałem od Carenzo i nie ma na co narzekać.

    Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

    Tez zmieniałem na nowe, używane od Carenzo.
    Stan igła, zero korozji. W moje sanki wbiłem śrubokręt a auto z 2007.

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Brak
    Postów
    205

    Domyślnie

    Jaki jest koszt nowych sanek?

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    Oryginał 6000 używka 400-600.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  10. #10
    Użytkownik Świeżak Avatar Rafael21
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 150KM
    Postów
    100

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rav3k Zobacz post
    Jaki jest koszt nowych sanek?

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
    Ja zaplacilem 450 zl za sanki i 150 zl za wsporniki chlodnicy. Wymiana 200 zl plus geometria 80 zl. Spory koszt ale to jest bezpieczenstwo i na tym sie nie oszczedza. [emoji5]


    Wysłane z mojego HUAWEI RIO-L01 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Sanki, kołyska 3.0 v6 a 2.0 ts
    Utworzone przez kubus1616 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-01-2015, 16:54
  2. [155] Sanki??
    Utworzone przez vtunerek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-02-2011, 01:47
  3. Trawers, sanki, wózek przedni pytanie
    Utworzone przez Adampoz w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 31-03-2010, 13:47
  4. [145] Sanki 145 1,7 16V
    Utworzone przez sidkoz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-06-2008, 20:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory