Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Ford Mondeo
    Postów
    2

    Domyślnie Alfa Romeo GT 2.0 JTS

    Na początek witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum Od kilku tygodni zastanawiam się nad zmianą samochodu, nie chcę Passata w TDI, ani jakiejś Beemki tylko coś bardziej orginalnego. Moją uwagę przykuła właśnie AR GT, koniecznie w benzynie (diesle to nie moja bajka) Sporo czytałem na temat silników JTS i wiem, że nie należy on do najtrwalszych ale jeżdżę naprawdę niedużo więc mam nadzieję, że uda mi się znaleźć egzemplarz który trochę posłuży Budżet to ok. 17 tys. zł i w tym przedziale jest już za czym patrzeć. Na Alledrogo znalazłem taki egzemplarz - nr aukcji: 6119900743
    . Pomijając "zabawny" tytuł aukcji i 79 tys. przebiegu (ktoś miał fantazję ) to przynajmniej na zdjęciach wygląda bardzo ładnie. Co sądzicie?

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar opozycjonista
    Dołączył
    12 2015
    Auto
    Kotek XE
    Postów
    1,169

    Domyślnie

    GT nie może mieć 79kkm przebiegu? sprawdziłeś w ASO historię serwisową?
    rozumiem że oprócz 17k na zakup masz kasę na nowy rozrząd + zestaw drugiego paska, ewentualnie wariator i takie tam?
    odradzam kupowanie jakiegokolwiek auta bez zapasu $$ na serwis po zakupie

    ma oryginalne dywaniki, very rare
    ...

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Postów
    883

    Domyślnie

    silniki JTS nie mają dobrej opinii, poczytaj uważnie nie tylko to forum ale i inne, oraz poszperaj w prasie papierowej, sporo na temat bolączek silników JTS się pisze...należą do niepolecanych silnikow benzynowych.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Świeżak Zobacz post
    Na początek witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum Od kilku tygodni zastanawiam się nad zmianą samochodu, nie chcę Passata w TDI, ani jakiejś Beemki tylko coś bardziej orginalnego. Moją uwagę przykuła właśnie AR GT, koniecznie w benzynie (diesle to nie moja bajka) Sporo czytałem na temat silników JTS i wiem, że nie należy on do najtrwalszych ale jeżdżę naprawdę niedużo więc mam nadzieję, że uda mi się znaleźć egzemplarz który trochę posłuży Budżet to ok. 17 tys. zł i w tym przedziale jest już za czym patrzeć. Na Alledrogo znalazłem taki egzemplarz - nr aukcji: 6119900743
    . Pomijając "zabawny" tytuł aukcji i 79 tys. przebiegu (ktoś miał fantazję ) to przynajmniej na zdjęciach wygląda bardzo ładnie. Co sądzicie?
    Ja sądzę, że płacenie 17 tysięcy za JTS-a to jest trochę za dużo.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Ford Mondeo
    Postów
    2

    Domyślnie

    Odradzacie JTS-a, rozumiem, że 1.8 TS też nie jest godny polecenia więc zostaje ropniak. Ale diesel w taki aucie jak dla mnie to jest tragedia...

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar PAVELLO1983
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    WLKP
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 16V i Alfa Romeo 156 SW 1,9 JTD 16V
    Postów
    18

    Domyślnie

    Jeśli mało jeździsz i masz kasę na bieżące utrzymanie auta, to JTS nie jest aż takim złym wyborem.

    Osobiście, ze względu na to, że bardzo dużo jeżdżę wybrałem diesle.

    Kiedyś miałem 2 stopięćdziesiątkiszóstki z silnikami 1.6 i 1.8 TS i przez 4 lata eksploatacji nie było jakiś niespodziewanych wydatków, ani poważnych awarii. Zwykłe kwestie eksploatacyjne.

    JTSa nie znam zbyt dobrze, ale na rynku są dużo gorsze silniki...

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Trin
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Świdnica
    Auto
    Było Gtv 2.0 JTS, jest 406 coupe 3.0
    Postów
    414

    Domyślnie

    Użytkuję ten silnik w Gtvce, silnik jak silnik, trzeba lać odpowiedni olej 10w60, trzeba lać dobre paliwo shell albo orlen 98, trzeba kontrolować stan oleju raz w tygodniu, jak pogonisz po obrotomierzu to weźmie odrobinę oleju, koszty serwisowe. Rozrząd ze 2k plnów w tym wariator, cewki zapłonowe to jest to z czym się spotkałem z "awarii" silnik fajnie brzmi no i jest dosyć elastyczny, przyspieszenie 8,6-8,8 do setki, Nie mam wycieków a anomalie takie jak falowanie obrotów "nieznaczne" czy przerywanie przy przyspieszaniu spowodowane są przeważnie przez uszkodzone cewki zapłonowe albo świece. O wtryskiwaczach nie słyszałem żadnych legend. Tylko trzeba kumatego mechaniora który ci nie spierniczy a naprawi, nie naciągnie a doradzi

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory