Dzisiaj zrobiłem próby przelewowe na moich wtryskach.Czytając tematy,gdzie były podane wartości po 4 minutach około 40-60ml.na wtrysk a u mnie zobaczyłem coś dziwnego.Otóż po 1min.15sec.musiałem auto zgasić,bo na 5 wtrysku prawie zabrakło mi skali w strzykawce 100ml.A dokładnie pokazało 85ml.,gdzie na pozostałych 4 około 10ml.Zaślepiłem ten 5 wtrysk i na 4 po 4min.pokazało praktycznie równe 38-40ml. na wtrysk.Mniemam,że z 5 coś się dzieje niedobrego i będę go wymieniał.
Co jeszcze dziwne,to gdy silnik pracował,zdjąłem wtyczkę z 5 i pracował nierówno po podpięciu wracał normalnie do równej jako tako pracy, ale gdy zdjąłem z innego wtrysku,to auto momentalnie gasło.Miał ktoś coś takiego?
I jeszcze pytanko,czy ktoś wymieniał wtryski w 2,4 10V ?? Są problemy z wyjęciem? Czy te silniki mają tendencję do zapiekania wtrysków w gnieździe?Młotkiem odrzutowym wyciągnę?
A powodem sprawdzenia,było kopcenie na czarno i ciężkie palenie na gorącym.