Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: 156 2.5 V6 Brak możliwości naprawy usterki P0100 P0110

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SilverV6
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Warszawa-Praga
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 jest :-D
    Postów
    284

    Domyślnie 156 2.5 V6 Brak możliwości naprawy usterki P0100 P0110

    Siema mam problem ze swoją Alfą z którym walczę już od ponad pół roku mianowicie mam błędy P0100 oraz P0110. Nieważne jaką wkładam przepływkę czy to nowa czy używana czy wkład jest taki jaki miałem z nr 044 czy nowszy typ 063 Alfa dalej nierówno pracuje i brak możliwości wykasowania błędów. Czasem jak podpinam komputer i w parametrach zaznaczam napięcie przepływomierza wynik jest 0,000 - 0,005 który się co jakiś czas wacha albo 4,992 który jest stały niezależne czy jest na samym zapłonie czy pracuje na wolnych obrotach. Dodatkowo znalazłem w necie informacje, że może to być brak masy na wtyczce od przepływki, podpinałem pod 3 pin w kostce przewód i łapałem masę a to z silnika, a to bezpośrednio z aku i z okolic sterownika nic jej nie pomaga. Może ktoś z was miał podobny problem lub wie gdzie i czego mam szukać aby w końcu się z tym uporać. Dodam jeszcze że sprawdzałem całą instalację pod maską i każdy przewód jest ok.

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SilverV6
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Warszawa-Praga
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 jest :-D
    Postów
    284

    Domyślnie

    dziś sprawdzone oba przepływomierze w innej i oba działają
    Ostatnio edytowane przez SilverV6 ; 28-10-2016 o 15:41

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar SebaM
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    BTM
    Auto
    GT 3.2
    Postów
    542

    Domyślnie

    Gruby problem... O.o
    Dziwnie te napięcie się zachowuje, tak jakby gdzieś prąd uciekał, ale jak mówisz że kable ok, to jedyne co mi przychodzi do głowy to ECU...
    Na pewno nie masz połamanego kabla gdzieś? Albo zwarcia?

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SilverV6
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Warszawa-Praga
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 jest :-D
    Postów
    284

    Domyślnie

    Wydaje mi się że nie ale wezmę jeszcze raz pozrywam izolacje i pozdejmuję peszle i sprawdzę. Mam schemat wtyczki od przepływki i to jak idą i gdzie przewody i według mnie musi być zwarcie na przewodzie +12v oraz na przewodzie od pomiaru temperatury tylko to mi przychodzi do głowy.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar SebaM
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    BTM
    Auto
    GT 3.2
    Postów
    542

    Domyślnie

    Tak to wygląda skoro nie ma napięcia na kablu to gdzieś prąd musi uciekać. Sprawdź może jeszcze na początku kabla jaki prąd idzie na +12V, będziesz wiedział czy gdzieś nie ma właśnie zwarcia.

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SilverV6
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Warszawa-Praga
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 jest :-D
    Postów
    284

    Domyślnie

    i tu cię zaskoczę bo po mierzeniu miernikiem tak gdzie ma być prąd jak się nie mylę na 1 i 4 pinie w kostce prąd jest


    miernik ustawiony na 20v DC

    Już mi ręce opadają a tak bym chciał w końcu się nią przejechać ;-)
    Ostatnio edytowane przez SilverV6 ; 28-10-2016 o 17:31

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    "Przedzwoń" wszystkie przewody od wtyczki ecu do przepływki, pojedyńczo na "przejście" i zwarcie do masy i innych przewodów. Zajmie to 30 min, a jak będzie ok to martw się o komputer.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SilverV6
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Warszawa-Praga
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 jest :-D
    Postów
    284

    Domyślnie

    może to głupie ale nie za bardzo rozumiem :-)

    chodzi ci o to żebym sprawdził każdy przewód???

    Jeszcze jak pamiętam miałem sytuację że po podmianie przepływki na inną za 5 lu6 razem kasowania błędów eureka i było ok ale po włożeniu mojej problem powrócił. wątpię by to było ECU ponieważ Alfa stoi w garażu i nie sądzę aby mogło mu coś zaszkodzić
    Ostatnio edytowane przez SilverV6 ; 28-10-2016 o 18:45

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    To są tylko urządzenie, i do tego elektroniczne, nie znasz dnia ani godziny Tak, sprawdź każdy przewód, czy ma przejście i czy nie ma zwarcia do pozostałych. Wygląda to na przełamany przewód lub zwarcie gdzieś do czegoś. Upewnisz się co do stanu kabli i sprawności ecu. Cudów nie ma, jedno lub drugie.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SilverV6
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Warszawa-Praga
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 jest :-D
    Postów
    284

    Domyślnie

    ok jutro będę rozbierał i prześwietlał całą wiązkę od wtyczki przepływki i zobaczymy czy na pewno jest ok

Podobne wątki

  1. Wyciek oleju i brak możliwości odpalenia auta
    Utworzone przez Dragos w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-03-2016, 18:37
  2. [Giulietta] Brak możliwości wyszukania VIN
    Utworzone przez klimucho w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-05-2015, 12:10
  3. błędy p0100 i p0110
    Utworzone przez kotulsky w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-01-2015, 20:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory