Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: zbieżność tył - brak możliwości ruszenia śrub

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    43

    Domyślnie zbieżność tył - brak możliwości ruszenia śrub

    Witajcie
    Mam problem z tylnymi śrubami mimośrodowymi regulującymi zbieżność, nie chcą cholery ruszyć nawet o pół zwoja. Zalewałem jakimś drogim penetratorem, stukałem młotkiem, przedłużki etc i nadal stoją. Miał ktoś podobny problem? Macie pomysł jak to ruszyć?

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Trzeba piasek z góry wypłukać.

    Wysłane z mojego SM-A500FU
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    43

    Domyślnie

    Obawiam się, że to nie pomoże. A bardziej inwazyjna metoda? Jakiś pomysł na wycięcie tych śrub i wsadzenie nowych? Muszę szykować się na zakup nowych śrub i wahaczy?

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Napręż kluczem łeb śruby i wal po osi mlotkim w ten łeb. Ciągnij raz w prawo raz w lewo. Jak nie pojdzie, to rwij i tyle, chyba ze masz czym grzać i chłodzić.

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Ja u siebie wyciągnąłem całą śrubę po 11 latach w 20 min bez żadnego uszkodzenia. Najłatwiej to odkręcić całą tylną belkę.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Napręż kluczem łeb śruby i wal po osi mlotkim w ten łeb. Ciągnij raz w prawo raz w lewo. Jak nie pojdzie, to rwij i tyle, chyba ze masz czym grzać i chłodzić.

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    156
    Postów
    112

    Domyślnie

    Ja wymieniłem na nowe bo nie szło obrócić. Mechanik płakał jak to wybija.

    Wysłane z Tapatalk

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Napręż kluczem łeb śruby i wal po osi mlotkim w ten łeb.
    Taaaaa, a sanki z aluminium (przynajmniej takie są w 156 i GT)

    Odkręć je od nadwozia razem z wahaczami poprzecznymi i na stole próbuj. Jak nie pójdzie to potnij, powybijaj resztki i kup nowe śruby, tanie nie są ale i tak lepsze to niż zciachane opony czy niepewne prowadzenie.
    Nowe nasmaruj porządnie (tylko nie smarem miedziowym) i tyle.
    Powodzenia.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Jakbyś szukał śrub to się polecam
    https://www.autosklep24.pl/pl/p/Srub...47-wewn-/14088
    -------
    Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".

    W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą
    proszę dzwonić 792 465-368


    <a href=http://autosklep24.pl target=_blank rel=nofollow>http://autosklep24.pl</a>

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Taaaaa, a sanki z aluminium (przynajmniej takie są w 156 i GT)

    Odkręć je od nadwozia razem z wahaczami poprzecznymi i na stole próbuj. Jak nie pójdzie to potnij, powybijaj resztki i kup nowe śruby, tanie nie są ale i tak lepsze to niż zciachane opony czy niepewne prowadzenie.
    Nowe nasmaruj porządnie (tylko nie smarem miedziowym) i tyle.
    Powodzenia.
    Nawet jak z aluminium to co? 5-kilogramowym młotem nikt nie będzie walił A tu są akurat stalowe.

Podobne wątki

  1. Błąd P0101 brak możliwości wykasowania
    Utworzone przez luki041 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 16-11-2016, 10:48
  2. [Giulietta] Brak możliwości wyszukania VIN
    Utworzone przez klimucho w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-05-2015, 12:10
  3. Problem z biegami. Zgrzyt i brak możliwości jazdy
    Utworzone przez damiano29 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-03-2014, 17:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory