Witam, mieszkam w Niemczech, pękły mi sprężyny przód i tył potrzebuję komplet. Znajomy z hurtowni nie ma do nich dostępu. Jest to Alfa 159, 2.4 w wersji TI. Serdecznie dziękuję za szybką odpowiedź, pozdrawiam.
Witam, mieszkam w Niemczech, pękły mi sprężyny przód i tył potrzebuję komplet. Znajomy z hurtowni nie ma do nich dostępu. Jest to Alfa 159, 2.4 w wersji TI. Serdecznie dziękuję za szybką odpowiedź, pozdrawiam.
ASO, tam sa napewno.Widzialem takze na allegro ze ktos mial do sprzedania nowe sprezyny do Ti.
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Allegro nie ma, a chętnie dorwałbym coś poza ASOnie najtańsze ale też nie w serwisie gdzie kroją jak za zboże
A może eibachy? Różnica nie będzie duża a powinny pasować.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
... large brakes, turbos, alu rims, aero…everything large as if there was something small to compensate for.
Zapytaj na allegro uzytkownika tanifiat powinien miec.Masz jeszcze opcje Eibach pro kit -30 za dobra kase, a jakosc lepsza od Ti.
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Bierz Eibach będziesz zadowolony ok 700zl. Komplet.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Bez przesady, co niby w jakości Eibacha jest lepszego niż OEM Ti? Różnica cenowa jest spora, jeżeli nie przeszkadza autorowi jeszcze cm niżej, to można brać Eibach, ale jeżeli już się denerwuje że jest nisko, to niech zostanie przy fabrycznych. Niestety zamienników dobrej jakości poza Eibachem nie ma. Są jeszcze jakieś sprężyny MTS Technik -20mm, ale to firma krzak.
To ze sprezyny z Ti sa z gumolitu.Pekaja i to prawie zawsze predzej czy pozniej.U mnie auto ma 90tys przejechane nikt nic nie wozi w bagazniku, a juz poprzedni wlasciciel zmienial tylnie bo pekly.Tak wiec ja pewnie tez wsadze Eibacha, bo wyboru lepszego nie ma.Doswiadczenie z nimi mam pozytywne z 166.
Ostatnio edytowane przez salatin ; 08-03-2017 o 23:45
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Osobiście uważam z własnego doświadczenia że eibach w porównaniu do ori TI jest wyraźnie mniej komfortowy.
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums