Hej,
Wymieniał ktoś końcówki w tych wtryskach, pomogło na kopcenie?
Ciekawi mnie też jak sprawdzaliście końcówki, kiedy diagnoza nie pokazuje korekt.
Pozdrawiam
Hej,
Wymieniał ktoś końcówki w tych wtryskach, pomogło na kopcenie?
Ciekawi mnie też jak sprawdzaliście końcówki, kiedy diagnoza nie pokazuje korekt.
Pozdrawiam
Sprawdzić wtryski możesz metodą przelewową, była już dość szeroko opisana na forum, przeszukaj dział "zrób to sam" na pewno znajdziesz![]()
Niby czemu nie pokazuje korekt?? Może wybrałeś zły sterownik z menu.
Poza tym skąd pomysł że to akuratnie wtryski? Może masz problem z masami/ciśnieniem powietrza.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Albo nawet z EGR'em![]()
[MENTION=72385]Babadook34[/MENTION] - przelewy są idealne, poza tym ta metoda nie jest w stanie nic powiedzieć o końcówkach wtrysków, jedynie stan zaworków przelewowych jest oceniony, EGR jest zaślepiony
[MENTION=24324]sleyer3[/MENTION] - EDC15C7 niestety nie pokazuje korekt
[MENTION=18935]sebawroc[/MENTION] - ciśnienia pokrywają się idealnie z zadanymi, MAF minimalnie mniej (co jest normą patrząc na logi innych), zresztą mniejszy MAF raczej ogranicza dawkę wtrysku. Dodam, że w całym zakresie MAF pokrywa się z zadanym idealnie, jedynie maksimum wypada niżej.