Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Napinacz 2.4JTD Dayco APV2230

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    AR 156 SW 2.4JTD CF2 136KM 2000r
    Postów
    408

    Domyślnie Napinacz 2.4JTD Dayco APV2230

    Witam,
    po paru miesiacach przygod z uzywanymi napinaczami (nawet sobie sam dorobilem na CNC caly kompletny napinacz) caly czas mialem charakterystyczne piszczneie co doprowadzalo mine do szalu, postanowilem w koncu kupic "nowke sztuke", napinacz przyszedl, z niecierpliwoscia go odpakowalem, sprawdzam wszystko i co sie okazuje, ze w w/w napinaczu sa tuleje slizgowe kazdy wie o co chodzi i w mojej sztuce tuleje sa suchutkie, zero smaru itd. z tego co mi sie wydaje to powinno byc to elegancko przesmarowane

    Pierwsze pytanie czy powinien byc smar na tych tulejach? Mam ceramiczny cx80 w razie czego moge to przesmarowac
    Drugie pytanie w starych napinaczach jakie mam korpus napinacza byl ruchomy wzgledem sprezyny, dalo sie go przekrecac reka gora dol w zakupionym przeze mnie nie moge tego ruszyc reka, jest jak by na sztywno laczenie sprezyny z korpusem tak to powinno byc czy moze kupilem jakas podrobke niskiej jakosci? (Cena 298zl)


    Z gory dzieki za pomoc...

    //Edit:
    tak to wyglada
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20170809_120724.jpg
Wyświetleń:	31
Rozmiar:	91.2 KB
ID:	232945
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20170809_120736.jpg
Wyświetleń:	46
Rozmiar:	61.4 KB
ID:	232946
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20170809_120640.jpg
Wyświetleń:	32
Rozmiar:	102.5 KB
ID:	232947

    //Edit2:
    Temat do zamkniecia madrzejszy brat podpowiedzial mi ze tam sa tuleje samosmarne tak ze nie daje sie tam zwyklego smaru...

    PS
    jak ja kocham monologi
    Ostatnio edytowane przez przemo832 ; 09-08-2017 o 11:32

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Tam nie masz zadnych wysokich temperatur wiec zaden specjalny smar nie jest potrzebny.Niedawno zmienialem caly osprzet paska w tym silniku.Napinacz Maxgeara kupilem za 169zl dodatkowo z metalową rolką-naprawde solidna konstrukcja.

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Cytat Napisał gcredhot18 Zobacz post
    Tam nie masz zadnych wysokich temperatur wiec zaden specjalny smar nie jest potrzebny.Niedawno zmienialem caly osprzet paska w tym silniku.Napinacz Maxgeara kupilem za 169zl dodatkowo z metalową rolką-naprawde solidna konstrukcja.

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    Ps.Zeby dobrze zalozyc ustawic i napiac pasek w tym motorze trzeba znac procedure,kolejnosc czynnosci,bo jest tam tez rolka napinajaca(mimosrod)...w 1.9 wystarczy zluzowac napinacz zalozyc pasek i puscic napinac a 2.4 w 2.4 zablokowac napinacz,zalozyc pasek,ustawic mimisrod odpowiednio,zakrecic nastepnie odblokowac napinacz.

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    AR 156 SW 2.4JTD CF2 136KM 2000r
    Postów
    408

    Domyślnie

    Co do tempratur to juz nie chodzilo mi o temperatury itd. tylko o to ze po rozlozeniu fabrycznie nowego napinacza na tulejkach bylo sucho, zero smaru, ale zostawiam to tak jak bylo z fabryki jedynie wymienie lipne fabryczne oringi na cos bardziej wytrzymalego (w wiekszosci przypadkow wlasnie zlej jakosci oringi sa powodem tego iz te napinacze padaja - oring przepuszcza wode i pozniej tuleje sie zacieraja)...

    Z zalozeniem nie bedzie problemu, robilem to juz pare razy, ja nie zakladam blokady (jakos zawsze mialem problem z wcelowaniem w ta dziurke) tylko zakladam jak jest pozniej napinam za pomoca klucza 32, a rolke mimosrodowa zawsze ustawiam w maxymalnie gornym polozeniu...

    Szkoda ze nie poszukalem lepiej zaoszczedzil bym ponad stowke kupujac maxgear ale poprostu podczas szukania jakos nie widzialem nic z tej firmy...

    - - - Updated - - -

    Tak z ciekawosci i dla potomnosci, gdzie kupiles ten swoj napinacz? Cena super jak za napinacz do 2.4jtd. Rozumiem ze jest to Maxgear 54-0633, jednak nigdzie nie moge go znalezc
    Ostatnio edytowane przez przemo832 ; 09-08-2017 o 15:51

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Cytat Napisał przemo832 Zobacz post
    Co do tempratur to juz nie chodzilo mi o temperatury itd. tylko o to ze po rozlozeniu fabrycznie nowego napinacza na tulejkach bylo sucho, zero smaru, ale zostawiam to tak jak bylo z fabryki jedynie wymienie lipne fabryczne oringi na cos bardziej wytrzymalego (w wiekszosci przypadkow wlasnie zlej jakosci oringi sa powodem tego iz te napinacze padaja - oring przepuszcza wode i pozniej tuleje sie zacieraja)...

    Z zalozeniem nie bedzie problemu, robilem to juz pare razy, ja nie zakladam blokady (jakos zawsze mialem problem z wcelowaniem w ta dziurke) tylko zakladam jak jest pozniej napinam za pomoca klucza 32, a rolke mimosrodowa zawsze ustawiam w maxymalnie gornym polozeniu...

    Szkoda ze nie poszukalem lepiej zaoszczedzil bym ponad stowke kupujac maxgear ale poprostu podczas szukania jakos nie widzialem nic z tej firmy...

    - - - Updated - - -

    Tak z ciekawosci i dla potomnosci, gdzie kupiles ten swoj napinacz? Cena super jak za napinacz do 2.4jtd. Rozumiem ze jest to Maxgear 54-0633, jednak nigdzie nie moge go znalezc
    Tomasz Chwesiuk.Wroclaw.fejsbuk na nieoficjalnej grupie np. Dobre ceny ma.

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-08-2017, 12:03
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-12-2014, 22:03
  3. Potrzebna rolka od napinacza lub napinacz dla silnika 2.4JTD
    Utworzone przez Dudekken w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-07-2009, 18:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory