Cześć.
W swojej 159 posiadam problem uciekającego prądu.
Na postoju przy wyłączonych wszystkich odbiornikach moja alfa pobiera wartość 1.26 A
Po wyjęciu bezpiecznika F-23 znajdującego się w centralce bezpieczników w komorze silnika (CVM) pobór spada do 0.60 A
Dalej dużo, a radia brak
Po przeanalizowaniu wszystkich bezpieczników, zostały mi wtyczki.
Poz. 2
Zlokalizowałem która wtyczka pobiera mi całą wartość 1.26A, a po jej odpięciu od skrzynki wartość wraca do 0.00 A - Wtyczka co pobiera 1.26A na postoju jest na linii węzła body computer (NBC) idąca do bagażnika. Wtyczka z konektorem D/E 20 + 20 stykowy. (w poz.2 na powyższej fotografii)
Poruszenie wpięta do gniazda wtyczką w okolicach siedzenia (gdzie był do niej dostęp - i zlokalizowałem dzięki temu że idzie do bagażnika) powodowało, że napięcie wahało się od 0.00A do 0.9 A aż do 1.26A
Co ciekawe odkręcanie podnóżka też powodowało wahanie poboru prądu w dół.
Moje pytanie brzmi - czy ktoś się z tym spotkał w swojej 159, że ta wtyczka się gdzieś przecierała, lub coś co mogło by mnie nakierować na diagnozowanie, oraz czy jak dobiorę się do w/w kabli to od czego zacząć dalsze diagnozowanie?
Proszę o ewentualne podpowiedzi.
Pozdrawiam