Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Błędy na diagu-czarna magia i prośba :)

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar arturo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa 156 2,4 JTD 2001r
    Postów
    115

    Domyślnie Błędy na diagu-czarna magia i prośba :)

    Cześć chłopaki,
    przy okazji chęci wykasowania błędu poduchy ujawniły się następujące dodatkowe błędy a mianowicie:
    P1612 Przekaźnik grzejnika filtra paliwa di...
    P0404 EGR:komenda-sygnał złyt...
    P0560 Napięcie systemu
    U1600 Immobilizer
    P0236 Nieprawidłowy sygnał czujnika A doład...
    P0638 Nastawni przepustnicy B1-sygnał zł...
    P0645 AC;przekaźnik
    Przed wjazdem na kompa nie miałem żadnych problemów i autko chodziło jak marzenie a więc byłem lekko zaskoczony
    Udało się wykasować wszystkie oprócz P1612
    Po przejechaniu ok.5km ponowne podpięcie na kompa i wyskakuje tylko ten nieszczęsny P1612.
    Pierwsze pytanie z czym to się je ?
    Drugie pytanie brzmi,skąd mogły się wziąć w/w błędy mimo,że autko śmiga dobrze oraz czy po wykasowaniu w/w błędów jest ok i czy przejmować się nimi czy tylko tym niewykasowanym czy jednak musiałbym coś z wszystkimi wykazanym błędami coś robić ?
    Dzięki za porady i sugestie
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez arturo ; 11-07-2009 o 20:49

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    Wygląda to na jakieś zabawy. Tego typu litanie widziałem jak ktoś podczas pracy silnika rozłączał wtyczki pod maską

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar arturo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa 156 2,4 JTD 2001r
    Postów
    115

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciek_czer Zobacz post
    Wygląda to na jakieś zabawy. Tego typu litanie widziałem jak ktoś podczas pracy silnika rozłączał wtyczki pod maską
    ??? Może bardziej rozwiniesz

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Po prostu to auto nie było od nowości w serwisie i ECU trzymało w pamięci te błędy. A ten który pozostał dotyczy automatu grzania świec - ten obwód podgrzewa też filtr paliwa
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar arturo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa 156 2,4 JTD 2001r
    Postów
    115

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Po prostu to auto nie było od nowości w serwisie i ECU trzymało w pamięci te błędy. A ten który pozostał dotyczy automatu grzania świec - ten obwód podgrzewa też filtr paliwa
    Dzięki
    Czyli jednym słowem nie przejmować się,było,minęło ? W zimę zapalał mi bez problemu

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    Cytat Napisał arturo Zobacz post
    ??? Może bardziej rozwiniesz

    Wiele razy spotkałem się z tym że podczas pracy silnika, "specjalista" (oczywiście nie posiadając komputera) rozłącza wtyczkę a to od przepływki, albo wyciągnie przekaźnik lub bezpiecznik (nie wie nawet od czego). Generuje to podobną litanię błędów - nawet kilkanaście. ECU je zapamiętuje i już, kiedy w końcu auto trafi na komputer to nie wiadomo o co chodzi. Trzeba tak jak w Twoim przypadku kasować wszystkie i po dwóch - trzech dniach sprawdzać co zostało.

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar arturo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa 156 2,4 JTD 2001r
    Postów
    115

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciek_czer Zobacz post
    Wiele razy spotkałem się z tym że podczas pracy silnika, "specjalista" (oczywiście nie posiadając komputera) rozłącza wtyczkę a to od przepływki, albo wyciągnie przekaźnik lub bezpiecznik (nie wie nawet od czego). Generuje to podobną litanię błędów - nawet kilkanaście. ECU je zapamiętuje i już, kiedy w końcu auto trafi na komputer to nie wiadomo o co chodzi. Trzeba tak jak w Twoim przypadku kasować wszystkie i po dwóch - trzech dniach sprawdzać co zostało.
    Dzięki Zaraz jadę na urlop a po urlopie znowu na kompa,zobaczymy co się przypałęta
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. [Giulietta ] Czarna Julka z Włocławka- prośba o obejrzenie auta.
    Utworzone przez soyekk w dziale Kujawsko-pomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-01-2015, 21:38
  2. [Giulietta] Czarna Julka z Włocławka- prośba o obejrzenie auta.
    Utworzone przez soyekk w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 31-12-2014, 00:25
  3. Błędy i prośba o sprawdzenie logów z MES'a
    Utworzone przez pietrek1993 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-01-2014, 16:52
  4. ALFA 156 1/6 TS - 3 BŁĘDY P1173;76 i P0335 - PROŚBA O PORADY
    Utworzone przez ANDRZEJS72 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-03-2011, 15:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory