Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Qv 235 vs 240

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2018
    Auto
    2009-159 1.9 jtdm
    Postów
    5

    Domyślnie Qv 235 vs 240

    Witam , czy ktoś może napisać z doświadczenia czy warto dokładać do nowszej wersji silnika? Miałem okazje jechać tylko wersja 235 i niestety mam wrażenie ze ten silnik jest głośny i nie brzmi przyjemnie. Jechałem również 1.4 170km i ten jest ok , wiec taki dylemat , w która stronę teraz iść.

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    83

    Domyślnie

    Ale pod jakim względem jest głośny?
    Mam 235 i nie wiem o co chodzi.

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    W 240 KM poprawili wydech i brzmienie jest dużo przyjemniejsze. Minus mocniejszej odmiany jest taki, że występuje tylko z automatem.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2018
    Auto
    Mito TB155
    Postów
    32

    Domyślnie

    Wyczytałem w jakiejś recenzji julki że w nowym 240 blok silnika jest aluminiowy jak w 4c, a w starym 235 chyba odlew zwykły. Dzięki temu spadła troche masa o te parenaście kg i brzmi nieco lepiej.

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    83

    Domyślnie

    Ale w temacie chodzi chyba nie o brzmienie końcowe z wydechu a o samą pracę silnika.

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2018
    Auto
    2009-159 1.9 jtdm
    Postów
    5

    Domyślnie

    Może muszę jeszcze sprawdzić jakaś inna sztukę. Po kilku minutach jazdy to mi właściwie tylko jakieś mgliste wrażenie pozostało. Wersja 170km ma inne zawieszenie, pewnie była na kołach 16 i dlatego się cichsza wydawała.

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar Damianosl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Postów
    164

    Domyślnie

    ten motor z 4c ma jedynie 5 km i 10 nm więcej, ale jest lżejszy (ok 20kg), oraz ma inaczej poprowadzony moment obrotowy. Te zmiany plus skrzynia daje czas krótszy o 0,8 do 100km/h

    tyle się doczytałem różnic ,szukając QV dla siebie ( wczoraj kupiłem piękną rosso competizione )

  8. #8
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.
    Auto
    Giulietta VELOCE
    Postów
    98

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damianosl Zobacz post
    ten motor z 4c ma jedynie 5 km i 10 nm więcej, ale jest lżejszy (ok 20kg), oraz ma inaczej poprowadzony moment obrotowy. Te zmiany plus skrzynia daje czas krótszy o 0,8 do 100km/h

    tyle się doczytałem różnic ,szukając QV dla siebie ( wczoraj kupiłem piękną rosso competizione )
    Z tego co wiem, ale pewien nie jestem na 100%, to oba są aluminiowe. Żeliwny blok ten silnik miał w 159, na samym początku.
    Natomiast co do dźwięku to w VELOCE jest to jeden z jaśniejszych punktów, który czyni wiecznego banana na twarzy.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    .
    Postów
    451

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damianosl Zobacz post
    ten motor z 4c ma jedynie 5 km i 10 nm więcej, ale jest lżejszy (ok 20kg), oraz ma inaczej poprowadzony moment obrotowy. Te zmiany plus skrzynia daje czas krótszy o 0,8 do 100km/h

    tyle się doczytałem różnic ,szukając QV dla siebie ( wczoraj kupiłem piękną rosso competizione )
    dokladnie, jak zalezy na osiagach to warto doplacac do nowej. Mi sie brzmienie mojej Giulietty podoba. Teraz jak patrzylem wczoraj na Giuliette Veloce S MY2018 jest zaaplikowany wydech Magneti Marelli i na moje oko rury maja wieksza srednice. Ciekawe jak brzmi.

    Ogolnie Giulietty od 2014 z tego co sie orientuje sa lepiej wygluszone niz te pierwszej generacji (2010 - 2013). Takze jest troche zmian, nawet duzo bym powiedzial.

    A tak w ogole to widze, ze Legnica ja tez, wezmy Teddyego i zrobmy jakiegos spota
    Ostatnio edytowane przez fan ; 30-09-2018 o 19:46

  10. #10
    Użytkownik Świeżak Avatar Damianosl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Postów
    164

    Domyślnie

    Cytat Napisał fan Zobacz post
    dokladnie, jak zalezy na osiagach to warto doplacac do nowej. Mi sie brzmienie mojej Giulietty podoba. Teraz jak patrzylem wczoraj na Giuliette Veloce S MY2018 jest zaaplikowany wydech Magneti Marelli i na moje oko rury maja wieksza srednice. Ciekawe jak brzmi.

    Ogolnie Giulietty od 2014 z tego co sie orientuje sa lepiej wygluszone niz te pierwszej generacji (2010 - 2013). Takze jest troche zmian, nawet duzo bym powiedzial.

    A tak w ogole to widze, ze Legnica ja tez, wezmy Teddyego i zrobmy jakiegos spota
    dopłacać do nowej, albo zrobić chiptuning. Z tego co sprawdzałem, po chipie jest około 280km, moment też będzie inaczej poprowadzony, pewnie podobnie jak w wersji 240km. Silnik z tego co wiem ma potencjał.

    co do dzwięków/wygłuszenia to nie wiem. U mnie wydech ragazzon plus jakieś mody środkowego w jp performance, zupełnie inaczej niż seria.

    OT: spota możemy zrobic, jak najbardziej chętny. Alfe odbieram od Niemca od którego kupiłem dopiero pod koniec października, także na początku listopada można coś ogarnąć chętnie porównam do Twojej poliftowej.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory